Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye vinde.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zenia,

DET var et rigtigt godt indlæg, flot og velafbalanceret Yes

Jeg er sikker på at denne skrivemåde/stil vil bringe dig meget længere herinde på Amino.

Jeg følger spændt dit projekt.

Smile

mvh

Lars 

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm.

 

Jeg tænkte på et andet billede. Mig der det første år løb rundt som en skoldet skid for at knalde løbeseddeler op. Lavede kampangne med Arnold Busck og stort set ikke gjorde andet end at give det hele væk gratis.

Så kom fastelavn og SÅ kom det, Kapauw. Jeg blev blæst omkuld, vi har siden talt om fastelavnsmonsteret, børnene og mig. Problemet var bare, at der ikke var andre end kunderne der troede på det. Så al fortjensten gik op i fragt. Jeg var lige ved at give op. Men så kom redningen fra et coachingfirma. Jeg fik ny hjemmeside og sidste skoledag kom. Kapauw igen. Men hjemmesiden kom først på i slutningen af april fordi den øknomiske opbakning igen kom for sent og på grund af det store antal henvendelser gik det ikke helt glat.

Jeg lavede den fejl at få folk på for at prøve at klare skærene. Det var dyrt, men der kom mere styr på tingene. Så nu står jeg her og har ikke de varer hjemme jeg har brug for. Et kanonprojekt med nogle andre. En bank der siger surt sjov og mig der er lidt småirriteret. Vi har siden knoklet på at ændre der setup der er, så de fejl ikke gentager sig og butikken kan opsuge så mange henvendelser på så kort tid.

Lige om lidt er det halloween og min leverandør har siden det startede sagt "honey, du skal have det hjem med skib og ordren skal ind 5-6 måneder før", det kommer fra USA. Jo tak, meget gerne. Betaler du?

Så en forretningspartner skal have noget ud af det. Noget bud på hvad som et eksempel. Lige nu lytter jeg og forsøger at lære. Husk at der er mange ting i det her der ikke er åbenlyst for mig.

Men nogen bud på hvad en return i det kunne være?

Og så var der en stavefejl i det sidste indlæg. Det skulle stå "at der er nogen der magter begge ting".

mvh.

Zenia

Med ørerne omme i nakken og ønsket om at finde folk med forstand på penge og med hjertet i beholdWink

 

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Som jeg siger.

Der var 3 uger hvor ungerne var i udlandet med daddy og jeg havde lidt småtravlt.

Nu er vi nede i tempo igenBig Smile

Mvh.

Zenia

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja undskyld.

Der er vist lidt ged i tingene.

Mine indlæg bliver lagt ind flere gange.

Jeg beklager.

Mvh.

Zenia

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia:

Lige om lidt er det halloween og min leverandør har siden det startede sagt "honey, du skal have det hjem med skib og ordren skal ind 5-6 måneder før", det kommer fra USA. Jo tak, meget gerne. Betaler du?

Uden at gå ind i debatten om finanisering mv. her: Det lyder som om du skal have en hel container hjem, hvis du får den besked. Har du overvejet at finde en anden leverandør, som har tingene på lager, så du kan have de hjemme i løbet af nogle få dage? Min erfaring (som godt nok er fra en anden branche), er at luftfragt fra USA normalt er fremme inden en uge efter afsendelsen, og det er ikke sindsygt dyrt. Så kan du evt. købe nogle mindre partier, og se hvad der sælger, uden at binde en hel masse kapital. En google søgning på 'halloween custumes wholesale' giver over 4000 hits.

 

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu har jeg jo gennemsøgt hele planeten og ved hvor de gode ting er. Derfor ved jeg at det bl.a. er USA hvor det sker. Og selvom jeg ikke skulle have en hel container hjem, men bare stykgods ville det stadig tage 6 uger. Og da de handler med de store gutter, er de ikke gearet til små hasteordre.

Det har jeg forsøgt siden firmaet startede og det er det billede der skal vendes for at de bliver rigtigt sjovt.

Mvh.

Zenia

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så mangler du jo bare en amerikansk partner der bestiller og betaler og videresender med luft fragt express til dig.

Det bliver lidt dyrere men så kan du levere inden for en uges tid vel og hvis folk får mulighed mellem ekspress på 8 dage og alm. på 6 uger og forskel i fragtpris er det jo op til dem.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zenia,

Hvordan går det med projektet?

Nu er det snart længe siden at du har orienteret os om det sidste nye Smile så jeg sad og blev lidt nysgerrig.

Jeg håber at du kommer med en opdatering når der er nyt!!!

Jeg tror der er mange på Amino som gerne vil høre hvordan det går dig.

Rigtig god aften

Lars 

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg er ikke helt færdig endnu.

Men er ved at få mig den perfekte businesspartner.

Løsningen er rigtigt god.

Meget bedre end banken. For i dem ville jeg ikke får den sparring jeg nu får.

Så projektet lykkedes. Men vi er ikke helt færdig med detaljerne.

Jeg vender tilbage.

I fuld sving

Zenia

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig godt.

Glæder mig til at høre mere Smile

Mvh

Lars 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)