Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny international side www.pyrokinetech.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

    Så er det blevet min tur i køen til at få lusinger Smile, jeg har i dag gjort www.pyrokinetech.com online og håber du vil kikke den igennem.

Et par småting:

Der er faktisk ikke rigtigt et design, men skulle du kende en standard skabelon til få penge vil jeg da blive glad for et link. Men designet må komme når pengene er der, eller jeg ikke længere er studerende :)

Ellers vil jeg gerne have feedback på hele siden og ideer/kritik tages i mod med kyshånd.

Sproget er engelsk og på trods af, at det ikke er perfekt fortsætter jeg gladeligt med at skrive. Jeg lærer mere og mere hver dag ..... op på et eller andet tidspunkt er det perfekt. Indtil da vil jeg bruge google translate samt word stave kontrol.

   Jeg er skam også den stolte ejer af en blog her på amino, den finder du lige her http://www.amino.dk/blogs/kenneth_boysen/default.aspx hvor jeg fortæller om det store arbejdet der ligger foran mig...

 Glæder mig til at hører fra Jer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle dine billeder har en alt tekst som er på dansk. Jeg går ud fra at dette ikke er særligt godt, når du har et engelsk site.

Som du selv siger. Fortsæt med det engelske. Det er godt indtil videre. Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ahh, mange tak, det havde jeg slet ikke set! Jeg retter Yes

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Kenneth.

Tillykke med din side.

Siden ser flot ud i Internet Explorer, men i Firefox-browseren går det galt.

Jeg har taget et screenshot for dig, så du kan se hvad jeg mener: Klik Her!

Som du kan se går det galt med 'About' ikonet, placeringen af 'Search' og din 'footer' skal også lige kigges efter.

 

Held og lykke med dit projekt.

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Torben


Jeg har nu prøvet at rykke det mere sammen, håber det virker nu. Kan jeg få dig til at tjekke?

  Ellers vil jeg rigtig gerne have feedback på tekst størrelsen, jeg er lidt i tvivl om den er for lille?

Også ikonerne på forsiden er jeg lidt i tvivl om, jeg syntes det er meget pænt, MEN det er jo også dobbelt visning da det jo ligger i menuen.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej igen Kenneth.

Det var så lidt.

Jeg syntes tekst størrelsen er fin. Jeg ser dog, desværre, stadig en del fejl. Jeg har kommenteret dem på et screenshot: Klik Her!

Det kan være meget svært at få en side til at se éns ud i alle browsers, specielt hvis man ikke er webdesigner.

Hvis det er vigtigt for dig, vil jeg foreslå at du finder nogen med ekspertisetil at hjælpe dig.

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

    Hvor fedt du gad lave det! Ja helt sikkert, jeg vil have lidt proff hjælp til at få det rettet til!

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor jeg skal til at tilføje mine sider til diverse linkkateloger m.m. kunne jeg godt tænke mig at "følge med" i placeringen på min side....på fx. google.com

Er der et nemt redskab hvor jeg fx. kan søge på fire safety også se hvor ww.pyrokinetech.com ligger i stedet for at skulle bladre de mange sider igennem?

 

Ang. baggrunden kan jeg kun give dig ret, jeg har forsøgt at finde et tern så det bliver ternet, men det er endnu ikke lykkes :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)