Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop - 4men.fo - åbnet

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Tak fordi du gav dig tid til at kigge. Jeg tager det med i overvejelsen, men pt. er jeg meget tilfreds med designet, som det er og synes umiddelbart ikke, at der er for meget farve (fart) over det. Men som sagt, dejligt med andres øjne og meninger, for det er nemt at stirre sig blind, når man i mange måneder har set på det samme.

Venligst

Allan 

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Remydk.

Du skal lige rette din signatur - der har sneget sig en stavebøf ind. (smart-rengskab.dk = smart-regnskab) Geeked

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for detSmile

Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget flot side, men.. 

Da jeg browsede på siden og ikke havde læst indlæg fra forummet her, var jeg sikker på at det var made4men.dk, som enten ejede eller franchisede videre til færøerne.

 

Ellers er det dejligt at se en færøsk, da jeg selv er fra færøerne. Der kommer også et udspil fra mig snart.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre i at den minder ALT for meget made4men.dk - se bare logoet eller det lille ikon i browseren for den sags skyld. Derudover er der også mange elementer som ligner trendlovers.dk en del, måske manden får sine kreative "idéer" fra amino? Om det er lovligt eller ej vil jeg ikke afgøre, du skal bare overveje om det er værd at brande.

Jeg syntes dog at du bør overveje dit navn, da .fo endnu ikke er særlig udbredt, hvilket betyder at en masse bedre navne er ledige. Opret derudover formen.fo, fourmen.fo osv. - så stavefejl ikke skal udelukke folk fra din side.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torleif og Jesper

Tak for Jeres kommentar. Alle ting tages med til overvejelse.

Men jeg kan bare ikke se, at 4men.fo skulle ligne den anden. Udover, at jeg sælger nogle af de samme produkter, som jeg har købte ind fra made4men.dk, og som derfor er at finde på min forside, så synes jeg ikke det ligner. Jeg tror måske det er navnet (4men.fo) som gør, at I forbiner siden med den anden.

Venligst

Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Tillykke med butikken. Først synes jeg det er et flot design du har fået lavet, det er ikke altid nemt at få sort baggrund til at være flot, men det er da lykkedes her ;-)

Det eneste kritikpunkt jeg umiddelbart kan finde er at du konsekvent har brugt Verdana som font, men på betingelserne har du skrevet teksten med Times New Roman. Er det bevidst :-)

Med venlig hilsen

Dennis Pedersen
www.infovation.dk

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)