Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af DK domæne uden webhotel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen til at skrive en privat besked til mig hvis du vil have hjælp til det, så tager vi den bare derfra.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/16/2006 10:34:38 AM
Forfatter: Lejpvb

Hej Charlotte



Ja da det er derfor det hedder Gratis DNS (Dynamic Network Service) du har hos gratisdns mulighed for til en hvertid at reroute dit domain dertil hvor din server er, det er ikke let ved første øjekast, men når du først har lært det og forstået cname, mxrecord og alt det der så er det nemt. GratisDns er den eneste service i i de sidste 10 år jeg ikke har haft problemer med overhoved, ellers har jeg enda prøvet at en ISP på Isle of Man enda har stjålet mine domains



Det eneste er, at DNS står for "Domain Name Server", hvilket fordansket kan kaldes en "navneserver".

GratisDNS tilbyder en gratis navneserver, hvilket kan være nyttigt hvis man hoster sit website selv og har bøvl nok med internetforbindelsen, mySQL og jeg ved ikke hvad.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Derudover er det noget billigere end at drive to DNS servere selv, og betale for at få dem godkendt hos dk-hostmaster, for slet ikke at tale om den ganske gode geografiske spredning på de 5 dns servere hos gratisdns.dk

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 4/16/2006 12:25:09 PM Forfatter: Anders Christensen Du er velkommen til at skrive en privat besked til mig hvis du  vil have hjælp til det, så tager vi den bare derfra.

Jeg takker for din venlighed, du får info når det er lige op over *SXS*

Venligst

René Buch

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan sige hvis nogen vil prøve GratisDNS så er her et par guides :)

LINK
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)