Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DXinONE

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst og hørt, at der Amerikanske DXinONE er en slags internet vækselbørs, hvor man væksler penge mellem forskellige valutaer og at man kan tjene 1% på hvert beløb man væksler. Er der nogen i dette forum, der har prøvet det ?
Bruno.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

På et makroøkonomisk plan, har jeg svært ved at forestille mig hvor den fortjeneste skulle komme fra. Nej, jeg har aldrig hørt om det, men umiddelbart lyder det som et spørgsmål, der hører hjemme under MLM-kategorien.

 

Fra Albertslund
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin

Jeg er ikke så øvet, men hvad er MLM katagorien ?
Med venlig hilsen
Bruno
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/15/2006 6:24:39 PM Forfatter: Bruno3

Kære Martin

Jeg er ikke så øvet, men hvad er MLM katagorien ?
Med venlig hilsen
Bruno



Kære Bruno

Den finder du her på forsiden og den hedder:

MLM (multi-level marketing, network marketing)

Dbh Martin

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk ret simpelt.

Man søger efter DXinONE på google.
 
Dukker der tonsvis af reklamer op som lover guld og grønne skove. F.eks. "Earn Thousands Per Month Here! Home Business Made Easy", så hører det med 99% sandsynlighed til i MLM-kategorien.
 
Typisk er konceptet skudsikkert, uden risiko, kræver ingen forudsætninger + du vil tjene tusindvis af kroner. Ja man fatter ikke at folk gider have et almindeligt arbejde med den slags tilbud hængende på træerne
 
Med venlig hilsen Henrik
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Bruno3,

Beklager, det ikke en pæn formulering, når du nu er ny bruger på Amino.
MLM er Multi-Level-Marketing, som oftest går ud på at tjener penge ved at hive hinanden ind i et pyramidespil. De penge som de nye medlemmer betaler for at komme ind, bliver så fordelt til medlemmerne op af i hieraktiet - dem der kommer ind sidst, er altså dem der til sidst står med sorteper. Da pyramidespil er ulovlige, sælger de så hinanden nogle ting for  at retfærdiggøre den struktur som noget andet end et pyramidespil og kalder det Multi-Level-Marketing (eksempler på varer kunne være pasta, til en langt højere pris, end man skal betale for det i et almindelig supermarked).
 
Lidt læsestof på engelsk.
 
Når du ser den slags tilbud, er det en god idé at spørge sig selv om hvor de tjener pengene. Hvis du ikke kan se det, så er der nok noget galt - du er jo ikke i tvivl om hvor din frisør, købmand, arbejdsplads, mobilselskab, internetudbyder eller andre tjener pengene. Ovenstående lyder nu mere til at være et ponzi-scheme end mlm-relateret.
 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)