Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt projekt - www.picnickurv.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg er så småt kommet igang med mit nye projekt:
picnickurv

indtil videre er der ikke så meget indhold, da jeg stadig er igang med at teste siden og få helt styr på google maps, men hvad synes i om brugbarheden, konceptet og designet? - det er især københavns siden der bliver opdateret her til at starte med

Jeg tager imod kritik og ros med kyshånd :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fint site - men godt nok en lille niche.

Jeg tror dog jeg ville vende ideer lidt om på sitet. Så i stedet for at viser steder hvor man kan købe (lad adsense vise det), så giv gode råd om at smørre den selv og hvor den skal spises - det sidste ville jeg virkelig ligge meget vægt på. Både med google maps og så et billede derfra - det ville sgu være cool.

F.eks. skal holder fødselsdag med kæresten og skal i Zoologisk Have, ville det være meget fedt at se hvor det bedste sted i nærheden - eller måske i zoologisk have, er at spise sin picnic kurv.

Held og lykke med det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er en lille niche - her og nu er det nok også mest bare for at få nogle projekter ud i livet, selve indtjeningen er ikke så vigtig, så længe domæne prisen bliver betalt om året er jeg glad :)

 

Jeg har også selv tænkt på at vende ideen, men efter hvad jeg kunne se er der ikke så mange reklamer på google adsense omkring picnickurve, så vil hellere prøve at bygge et site op med en masse indhold og så se hvad jeg kan få ud af det.

Ideen er helt sikkert også at komme rundt og finde alle de lækre picnicsteder i København/Danmark, men det bliver nok først næste år at jeg rigtig får tid til det, men helt sikkert noget jeg vil arbejde mig hen imod at have på siden.

tak for ideerne :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)