Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af Danløn, Summa Summarum og Regnskabsskolen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede virkelig aldrig jeg skull komme til at sige det, men bogføring er en gave - og så er det spændende at følge med i firmaets vækst på den måde også. 

Jeg vil gerne sige WOW til Danløn, som jeg har fået anbefalet af bl.a. Annette fra Inloco/Regnskabsskolen - det er fantastisk! Når først oplysningerne er tastet ind så skal jeg blot ind og bekræfte en gang om måneden at lønnen skal gennemføres og så kører alting af sig selv - det er imponerende!

Skat m.m. overføres automatisk og jeg kan få en lille fil ud til Summa Summarum, som - når jeg har tastet kontonumre ind i Danløn - blot kan hentes ind med oplysninger til lønbehandling.

Bogføring er, med den rette hjælp og vejledning og de ufatteligt nemme systemer der findes nu om dage, næsten en leg - og jeg nyder virkelig at lave det - jeg har et super overblik over finanserne i vores firmaer og selskaber og kan med få klik danne mig et overblik over budgetter og investeringer. Og selv om jeg gerne vil uddelegere jobbet til en anden med tiden, så har jeg ikke fortrudt at jeg tog sprinbget og fik lært det - det har lært mig rigtig meget i forhold til at have virksomhed.

Jeg har altid skyet regnskaberne og holdt på, at man skal uddelegere det man ikke selv er god til, men der ER altså nogle ting som man virkelig kan blive en bedre iværksætter af at lære! =D

Vi investerede i Summa og så tog vi et endags kursus hos Regnskabsskolen med efterfølgende support - det har jeg vidst allerede rost til skyerne for Annettes måde at tale på - jeg forstår hvad hun mener, når hun forklarer de for mig komplicerede regler for bogføring . Og så har jeg været på 2 dages tips og tricks. Jeg har vel sammenlagt brugt support i 3 timer - og det er altså som totalt talanalfabet. Hvis jeg kan, så kan alle lære det :-)

Jeg har brugt det i cirka 6 måneder og sidder med det og bilagene hver onsdag i cirka 1 time. Hvert kvartal kan jeg så printe/e-maile en oversigt (balance) ud til banken og revisoren, så alle har styr på sagerne - jeg er stolt og glad, som i sikkert kan fornemme!

Så tag springet og und dig selv at få indblik i dit firmas regnskab :-)

Mette

http://www.summarum.dk/

http://www.danlon.dk

http://regnskabsskolen.dk/

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Det var et dejligt indlæg at finde her til morgen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)