Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailing list?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kender til en god mailing list, som evt. er gratis har søgt og søgt, har bla. fundet mailinglist.dk som jeg mener har en brugerher inde, men er ikke sikker på om det stadig er gratis.

Mange tak.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:55

Hvis du kan acceptere at det koster nogle få øre pr modtager, eller at der er reklamer i dine udsendelser (og de så udsendes gratis) så kan jeg varmt anbefale www.ebrev.info

Jeg er sikker på at du kan få et godt amino-tilbud eftersom folkene bag eBrev også er aktive her på Amino.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 18:55

eBrev kan klart anbefales.. Det er SUPER og selvom det koster lidt, så er det man får, bare i orden :) En super statistik, nemt at gå til og og og.. Jamen det er bare i top !

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:19

Og som Amino-bruger får du 5.000 frimærker at lege med - har du en liste med 500 modtagere kan du altså sende 10 nyhedsbreve før du skal have tegnebogen op af lommen. Så kan du da finde ud af, om vores produkt er noget værd. ;)

Skriv dit Amino-brugernavn i kommentarfeltet, hvis du opretter dig, så får du de nævnte 5.000 frimærker. 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 21:59

" Og som Amino-bruger får du 5.000 frimærker at lege med - har du en liste med 500 modtagere kan du altså sende 10 nyhedsbreve før du skal have tegnebogen op af lommen. Så kan du da finde ud af, om vores produkt er noget værd. ;) "

Såvidt jeg kan se så skal man betale for oprettelsen af min. et solo udsendelses

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:57

Mark:

Såvidt jeg kan se så skal man betale for oprettelsen af min. et solo udsendelses

I så fald kommunikerer vi ikke godt nok - hvor har du fået det indtryk? Oprettelse er gratis, det samme er Solo-kontoen. :) 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:28

MailingList.DK kan benyttes ganske gratis måned efter måned.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)