Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek af indgående links - hvordan?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Retskrivningspolitiet:
Hej Frank

Hvordan får jeg noget ud af Googles webmasterværktøj når jeg - selv efter en succesfuld tilmelding af mit websted - kun får at vide: "Ingen tilgængelige data", og når det meget lovende hjælpelink "Hvorfor ikke?" ikke fortæller noget som helst om hvorfor.

I det hele taget må jeg sige at jeg er glad for min Gmail, men mine forsøg på at bruge Googles andre serviceydelser, såsom Adwords, for mig ender i et kafkask helvede hvor man ikke ved hvor man står, og ikke får at vide hvordan man kommer frem eller tilbage. Tilsyneladende opfører webmasterværktøjet sig ligesådan. Hvad gør jeg?

M.v.h.
Martin

brug http://sitexploration.com i stedet for

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Retskrivningspolitiet:
Hej Frank

Hvordan får jeg noget ud af Googles webmasterværktøj når jeg - selv efter en succesfuld tilmelding af mit websted - kun får at vide: "Ingen tilgængelige data", og når det meget lovende hjælpelink "Hvorfor ikke?" ikke fortæller noget som helst om hvorfor.

[snip] Hvad gør jeg?

Hej Martin,

Du væbner dig med lidt tålmodighed. Webmaster tools leverer ikke alt data fra dag 1. Der kan godt gå lidt tid, før der er fyldt brugbare data i alle hjørner af værktøjet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ved godt dette er en gammel debat, men var det ikke noget med man i "gamle" dage kunne skrive en eller anden "kommando" i google søgelinjen, og så man fik automatisk op sine indgående links, eller er jeg helt galt afmarcheret her?

Jeg vil blot lige tjekke indgående links på en gammel webshop vi har, som enten skal have et skub bagi eller i skraldespanden :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Go morgen

Er der nogen der kan svare mig på ovenstånde? :)

God weekend.

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Cloudkonsulent.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen, 

Jo, i "gamle dage" kunne man bruge kommandoen "link:" i Googles søgefelt. En søgning på fx link:diturl.dk viste de sider der linkede til url'et. Det fungerer ikke rigtig mere!

Jeg foretrækker helt klart 3. parts programmer til linkanalyse, hvor Moz, Majestic og Ahrefs alle er gode bud. Ahrefs har en fin gratisversion, hvor du hurtigt kan få lidt indsigt. Skal du i gang med et større SEO-arbejde, hvor der også skal arbejdes med links, så kan jeg godt anbefale Ahrefs' betalingsversion. 

Med venlig hilsen

Esben

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Tak for info - har set på siderne og har fået de info jeg skulle bruge - vi skal ikke ud i en større SEO opgave, da siden formentlig skal lukkes ned i foråret, da vi satser på en bedre og større løsning.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er først lige begyndt at bruge Ahrefs, men jeg er virkelig glad for det. Det kan klart anbefales. Fungerer hurtigt og er med til at give et godt og nemt overblik over alle sine links.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)