Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån til start af svensk AB firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra helsingør
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har allerede et uk firma som sælger kosttilskud over nettet, men jeg vil gerne lave et svensk engro virksomhed, hvor jeg sælger kosttilskud. Vi har fået distributionen, på et uk og to canadiske brands i skandinavien. men vi mangler kapital til indkøb af produkter, vi har en 50000kr på nuværende tidspunkt og regne med at sælge vores uk firma for 100000kr meget snart. Jeg mangler så yderliger 100000-125000kr til indkøb af produkter så Jeg har et stabilt lager flow. jeg er ikke klart over hvordan vi skal takle og skaffe pengene, om det er i banken, eller privat investorer? Og hvad hæfter jeg får i en svensk AB selvskab hvis noget skulle gå galt, hvilket det ikke gør, men jeg vil altid gerne have alt på det sikre. Jeg studere samtidig til handelsøkonom, så skal kun have meget lidt penge ud til privaten, da jeg også får su, og sagtens kan klare det på den her måde. kunder og og salget af varer bliver det nemmeste, de kan storset blive solgt når de lander i sverige fra de pågældende lande, da jeg alerede har en god kunde kreds, som hidtil i uk firmaet har betalt forud for produkter inden de hr landet, men det er bare ikke en stabil og langsigtet løsning. Håber nogle kan hjælpe eller evt vil gå ind og hjælpe med investering til denne virksomhed mvh bodyoutlet.net
Fra helsingør
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
slet ikke nogen der kan hjælpe?
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg tror det letteste er at låne pengene hos et firma som ikke stiller spørgsmål.

Prøv evt. www.air4u.dk

Mvh.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)