Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quest - Danmark bedste søgemaskineekspert?

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Sejt at du orker, Grosen! Det er yderst godt beskrevet og historien i en nøddeskal. Som du sikkert selv oplever jævnligt, er der cases, der er uden for "pædagogisk rækkevidde".


Hej Thomas

Ellers kan vi jo blive ved og ved og tråden får aldrig ende... :-(

 

Thomas Rosenstand:
Måske så du, at jeg ret tidligt i denne tråd spurgte lidt ind til de datoer, der er opgivet (annoncen lagt på den 1. juli men i Googles cache den 26. juni). Det kom der ikke en hel masse svar på...

Nej, det er det med at sætte sig ind i noget inden man køber en vare/ydelse

 

Thomas Rosenstand:
Lad os i stedet nyde det gode vejr og de gode tider!
 

;-)

 /Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene,

Hvis jeg må give dig et beskedent råd, vil det være at læse Grosen Friis' indlæg grundigt igennem og bruge det til at sikre, at der bliver taget stilling til de tekniske fejl og mangler, som nævnes i den meget grundige gennemgang af din side. Om ikke andet, så kopiér indlægget og send det i en mail til de SEO-folk, du har hyret til at hjælpe dig. De er sikkert allerede opmærksomme på disse mangler, men det skader ikke.

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grosen Friis,

Jeg synes du samler tingene meget fint op, og det er også mange af de råd vi har fået, med de folk vi nu arbejder videre med……

Så igen er det ikke fordi vi ikke har lyttet og tager tingene til os, men debatten havde nok også fået en anden drejning, hvis du havde været på banen fra starten!

Så jeg vil gerne sige dig tak for dit input, også selvom jeg har skrevet jeg ikke ville skrive mere i denne tråd. Men du tog dig tiden, og rammer rigtig mange af de punkter vi nu betaler for at få rettet op!

Mvh Malene

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersSaugstrup:

Jeg har lavet et eksempel til dig, som du kan se nærmere på. Amino.dk er nemlig et ret veloptimeret website, som har masser af gode links pegende på sig udefra. Derfor bør man ret let kunne ranke på de grønlandske søgeord, som du nævner ved at poste opslaget hér.
Dét har jeg gjort og mon ikke vi kan finde amino-test-siden, Immikkoortortaqarfik Kujataani Ini, i løbet af få timer på googledenne søgning?

Én to tre nu (en time senere) er siden indekseret og ranker øverst i Google på søgeordene mfl.
Det er hermed pseudobevist, at dét, der skal til, er et veloptimeret site med en masse gode links udefra. :-)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene anbefaljob:

Hej Grosen Friis,

Jeg synes du samler tingene meget fint op, og det er også mange af de råd vi har fået, med de folk vi nu arbejder videre med……

...snip...

Så jeg vil gerne sige dig tak for dit input, også selvom jeg har skrevet jeg ikke ville skrive mere i denne tråd. Men du tog dig tiden, og rammer rigtig mange af de punkter vi nu betaler for at få rettet op!

 

Hej Malene

Jeg håber for dig at dine gamel SEO rådgivere er fyret på gråt papir, og at du/I sætter jer grundigt ind i tingene inden I hyrer en ny SEO leverandør. Den nye SEO leverandør skal med det samme kunne se de ting jeg har påpeget uden at I overhovedet kommer inde på hvad jeg og andre SEO folk her i denne tråd har anført, ellers er de <i>simpelthen ikke dygtige nok</i>. Den løsning I har nu har så mange barrierer for indeksering i Google, at I aldrig får glæde af den, og I bør derfor heller ikke vil være blege for også at måtte udskifte jeres CMS leverandør, medmindre de gør noget meget drastisk ved deres CMS på meget kort sigt, og I skal ikke accepterer måneder, men få uger.

Malene anbefaljob:
Så igen er det ikke fordi vi ikke har lyttet og tager tingene til os, men debatten havde nok også fået en anden drejning, hvis du havde været på banen fra starten!

He he, jeg havde ikke forventet at få "tak", eftersom jeg ikke selv skriver i en specielt venlig tone, jeg synes ikke du håndterede dit indlæg særlig godt med din "lukkethed" og venden tilbage til din teknisk-ikke-mulige konkurrence. Hvis man er for "lukket" eller sparsom med information på Amino eller signalerer at man ved noget man faktisk ikke ved så meget om, så får man sjældent "hjælp" på Amino, det er vores tid altså for kostbar til...

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene

Hov du sagde jo pænt tak for mine punkter, så jeg skylder dig et: "Det var så lidt"

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din indsats Grosen.

Nu kan der vidst ikke spindes mere på den tråd - men hvis vi tager udgangspunkt i de forskellige måder som hhv. Malene og vi andre ser på det, så synes jeg, at forløbet i tråden er ret interessant.

Nu lever vi jo af at forbinde vores klienters kunder med vores klienter og i denne forbindelse har det været spændende at opleve, hvor langt man kan være fra at have et fælles udgangspunkt når vi kommunikerer. Og uanset om vi leverer søgemaskineoptimerings- eller andre komplekse ydelser er det tydeligt, at vi har et arbejde med at uddanne vores klienter til at blive.... klienter.

Først når man ser verden gennem sådan cirka samme linse har man et udgangspunkt for at tale sammen. Ellers bliver det bare larm det hele.

I dette tilfælde er Malene åbentbart blevet snydt så mange gange mht. søgemaskineoptimering, at jeg vil opfatte Malenes indgang til tråden som et råb om hjælp i en for hende totalt forvirrende situation, hvor hun hverken kunne finde hoved eller hale i problemerne.

Jeg er sikker på, at alle deltagere i denne tråd har hjulpet Malene til at få en bedre forståelse for hendes situation, ikke mindst dig Grosen Smile

Der er altid en grund til, at folk reagerer som de gør. Og nogle gange er der ikke andet for end tålmodigt at spørge ind til, hvorfor de tænker som de gør. Til sidst vil man ende op med den fælles linse at betragte verden igennem.

Og nu vil jeg gå ud i solen. Cool

God weekend, alle sammen.

Mvh,
Christian

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene anbefaljob:

 jeg synes jeg har holdt en pæn og ordentlig tone herinde,

 

 

Da jeg ikke har deltaget i diskutionen er min holdning neutral og jeg mener derfor at du bør lytte til mig når jeg siger:

Det har du ikke !

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)