Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pashmina tørklæder mm...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg arbejder pt. I pakistan for en telecom virksomhed - min kone er gået "amok" i Pashmina tørklæder.
Jeg kunne ikke dy mig og undersøgte lidt om priser, marked etc. både i Danmark og i Pakistan. Gennem disse undersøgelser, har jeg fået nogle gode kontakter hernede.
 
Sidst jeg var i Danmark så jeg Pashmina tørklæder til 649,- Det skal for en god ordens skyld siges, at der findes forskellige kvaliteter - det jeg så på i lufthavnen var 100% pashmina.
 
Hvis nogen har interesse i import af pashmina tørklæder, er jeg gerne behjælpelig - prisen hernede er MEGET lav, da de bliver produceret her.
 
Du skal stå for importen (toldpapirer), jeg sørger for indkøb de rigtige steder, kvalitetstjeck og afsendelse til Danmark.
 
Hvis du kan afsætte dem i Danmark, kan jeg sørge for alt det der er svært at gøre fra Danmark.
Tilmeldt 9. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre ting der kunne være interessant:

- Poloshirts 100% bomuld - evt. med tryk
- Lædervarer
- Silke varer
 
Jeg har kontakt til fabrikker, så har du en var du gerne vil have produceret - f.eks. en særlig lædervare, kan dette også lade sig gøre.
 
Tøj og stof her i Pakistan er af høj kvalitet. Bl.a. Nike og Hugo Boss har fabrikker her.
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er findes enkelte pashmina shops på nettet når du googler det på dk.  Hvis du er i tvivl om prisniveuaet, men gider danske kvinder købe dem i stor stil ??
 
Ved du om der er tradition for at få produceret textiler i Pakistan hos de danske tøjfabrikanter ?
 
 
Dato: 4/9/2006 10:08:42 AM
 
Forfatter:pakistan2006

Hej alle.

Jeg arbejder pt. I pakistan for en telecom virksomhed - min kone er gået ''amok'' i Pashmina tørklæder.
Jeg kunne ikke dy mig og undersøgte lidt om priser, marked etc. både i Danmark og i Pakistan. Gennem disse undersøgelser, har jeg fået nogle gode kontakter hernede.
Sidst jeg var i Danmark så jeg Pashmina tørklæder til 649,- Det skal for en god ordens skyld siges, at der findes forskellige kvaliteter - det jeg så på i lufthavnen var 100% pashmina.
Hvis nogen har interesse i import af pashmina tørklæder, er jeg gerne behjælpelig - prisen hernede er MEGET lav, da de bliver produceret her.
Du skal stå for importen (toldpapirer), jeg sørger for indkøb de rigtige steder, kvalitetstjeck og afsendelse til Danmark.
Hvis du kan afsætte dem i Danmark, kan jeg sørge for alt det der er svært at gøre fra Danmark.
 
 
 
Anetmar
 
Tilmeldt 9. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Pashmina tørklæder har været kendt i danmark længe, men er i den senere tid blevet mere og mere populære. Mest ensfarvede, der passer bedre ind i den europæiske stil. Så ja bestemt.

Hvis du spørger rundt (blandt kvinder), er jeg sikker på, at langt de fleste er klar over hvad det er. Hvad der der imod ikke er så kendt i Danmark er, pashmina er andet end tørklæder. Pashmina er betegnelsen på en særlig fin uld her fra Himmalaya.
 
Nej - jeg ved faktisk ikke om danmark har tradition for, at købe tøj i Pakistan. Det eneste jeg ved i den retning er, som jeg tidligere skrev, at flere af de internationale top mærker får deres tøj produceret her. Dels pga. den høje kvalitet på stof, men også billig og dygtig arbejdskraft.
 
 
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er du stadig ude efter importører og når du siger prisen er meget lav hvad er det så? Det jeg evt. er interessert i skal gerne være med mest mulig pashmina og måske lidt silke.

Hvordan ligger priserne for forsendelse i små portioner for at prøve det af i en opstarts periode?

 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan skaffe pashmina tørklæder i ren cashmere til ca. 250 kr. stykket i størrelsen 70x200 cm. Tørklæderne er produceret i Nepal som er med i GSP aftalen og kan derfor importeres til nedsat told.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ejer af Azra Danmark, der er en online shop som er i opstartfasen. Shoppen kommer til at forhandle med tørklæder.

Jeg kunne godt tænke mig evt. billeder af pashmina tørklæderne (hvis du kan skaffe det) ellers så bare dine priser og antal du kan skaffe.

Andre former for tørklæder har også interesse, hvis du har mulighed for at skaffe det.

Jeg er meget interesseret.
Du må meget gerne sende en mail til: yusuf@azradenmark.com

De bedste hilsner,
Yusuf P.
Azra Denmark

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Yusuf, har prøvet at skrive til dig men får email retur. Kan heller ikke sende pb.

Skriv gerne på hdj@inca-trading.

Har import af tørklæder fra forskellige steder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)