Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spåner til heste fra polen eller et baltisk land

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogen der kender til køb af spåner fra fx. letland el. polen?

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej der går kun ca.9 ton spåner på en lastbil så det bliver for dyrt i transport som koster ca.7500+ moms fra polen

mvh.christian   

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar over at transporten ikke er helt billig, da jeg tidligere har købt spåner i sverige. Jeg er mere interesseret i at vide hvor jeg kan købe spånerne i polen eller et baltisk land og hvad prisen er pr. balle.]

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

( spånerne skal bruges til heste strøgelse og skal være pakket i baller med 25-30kg i hver. Det skal være grove rene spåner dvs. uden rester at lim og andre afaldsprodukter.)

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere danske møbelfabrikker der laver møbler i fyrretræ i Estland-Letland, dem kunne du evt kontakte.

Flexa f.ex.

Fra Danmark, Polen
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder som konsulent for danske virksomheder i Polen. Jeg arbejder med base i Polen og taler og skriver 100% polsk. Du kan kontakte mig hvis du har brug for den slags ydelser. Se min hjemmeside www.dk-pl.com for kontaktinfo.

Mht til dit spørgsmål, så vil jeg foreslå at du kontakter en af Polens største producenter af trægulve BARLINEK www.barlinek.com.pl , måske kan du købe det det. Firmaet ligger i det nordvestlige Polen ikke lang fra tysk grænse og dermed motorveje fra Polen til Danmark.

mvh

Radek Busiuk

www.dk-pl.com

Fra Herning
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har du stadigvæk interesse i spåner ? For min far bor nemlig i Liepaja, Letland og er ansvarlig for transport af de såkaldte "woodchips" fra en producent i Letland. Hermed kan tilbude vi 5-8000 kubik meter pr. måned. Hvis det er noget af interesser, er du meget velkommen i at kontakte mig per mail:

90548@hih.au.dk eller her på amino.dk

Med venlig hilsen,

Leonid Peks

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leonid Perks

Det kunne godt have min interesse, hvis det er grove rene spåner med ikke for meget støv.

Er de pakket i plastballer eller er det løs vægt?

 

Mvh. Camilla Simonsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)