Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle ting på plads men mangler 150.000 kr. hvem kan låne mig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er ved at starte en ny butik op hvor der er en stor spillehal og en tøjbutik og får det hele til en rigtig fordelagtig pris,

Alle papirene og alting er blevet sendt og gjort klar og jeg skulle være starte op sammen med en jeg kender og som ville smide pengene...

Aftalen lød på at han havde pengene og jeg havde alle kontakterne og kunne skaffe forretningerne men da jeg ikke vil gå med til at det hele skal skrives i hans navn (af frygt for at han vil snyde mig når jeg har opbygget det hele) så er jeg nu blevet uvenner med ham og har droppet ham som kapital til opstart.

Jeg har så gang i flere som vil være med hvor vi så skal dele 50/50 og med afdrag på lånet som i en normal bank.

Men nu vil jeg høre om der evt er en som låner penge ud herinde så jeg kan købe det alene og dermed starte det op alene.

 Jeg har i forvejen en café som jeg har sat til salg men da jeg har den anden forretning på hånden nu så kan jeg desværre ikke vente på at min café bliver solgt.

 

mvh

X

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger din bank til at låne dig pengene?

150.000 kroner er jo ikke en uoverskuelig sum penge.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke talt med dem endnu da jeg skal bruge pengene her omkring d. 1/7 08 og endtlig ikke har tid til at lave forretningsplaner og budgetter og alt muligt andet...

Og jeg har endtlig andre som gerne vil være med men da jeg evt kan starte det selv vil det jo være bedst.

så banken er pt sidste løsning...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt et dumt spørgsmål : Men forventer du at andre vil låne dig 150.000 kroner uden nogen indsigt i hvordan de skal investeres hos dig, og hvad mulighederne er får at få pengene forrentet og tilbagebetalt indenfor en overskuelig fremtid?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej jeg forventer ikke at nogen skal låne mig 150.000 kr på mit glatte ansigt. Men der jo nogen folk som har mange penge og som lever af at låne dem ud og vis en af dem vil overveje at låne penge ud til en som mig så laver vi et møde hvor vi sætter os ned og gennemgår det hele.

Som du selv skriver er det et ret overskuligt beløb at skulle låne og dermed også et ret overskuligt belåb at skulle tilbagebetale.

Da det ikke er mig som skal låne pengene ud er det ikke mig som sætter renten. Men man kan jo sikkert blive enige om en rente og tilbagebetalings periode som begge parter kan acceptere...

Men det er jo klart at jeg ikke bare pladre ud med det hele i en åben forum da andre evt kunne komme mig i forkøbet inden jeg selv har min kapital på plads.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil gøre det som banklån. Hvis du har en nogenlunde fornuftig personlig økonomi er det ikke så svært at låne 150.000 i banken så lang tid du personlig kautionerer for beløbet. Og med et banklån slipper du for grådige investorer.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå ind på www.air4u.dk der er 6-7 låneudbydere. Søg hos dem alle, så er der nok én der siger ja. Held & lykke med projektet.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

LOL ja det kunne du lide...Big Smile

 Hej hold dig for at lån penge hos de virksomheder. 150.000 kr er da ikke så mange penge. Du behøver da ikke give 50% fra dig for at finde en som kan indskyde 150K.

Prøv Virksomhedsbørsen her på Amino.

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen folken...

 

Jeg gjore noget endnu smartere og pressede dem i pris så jeg ikke skulle batale så meget og så har jeg fået en til at låne mig den sidste lille smule...

 

men tak for jeres svar...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)