Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejekontrakt erhverv

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Erhvervsraadgiver.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

May-Britt har helt ret. I kan komme virkelig komme på "glatis" hvis I selv roder med erhvervslejekontrakter. Brug folk der ved noget om det; der er et hav af forskellige vilkår I skal tage stilling til - og forhandle på plads med jeres lejere.

Som udgangspunkt er der aftalefrihed på erhvervslejekontrakter. Men samtidig er det rettens forventning, at det er professionelle partnere der indgå aftaler. Det betyder, at laver I fejl - så koster det ved "kasse 1".

Omkostningerne til kontrakter afhænger af kompleksiteten. Lige fra få tusinde kr. - til meget mere.

Den seneste kontrakt jeg har lavede for en kunde kostede 3.600 + moms. Det var en mindre kontor med udenoms arealer. Men alt afhænger af hvilke type lejemål m.m. det handler om.

Har I brug for hjælp - så kontakt jeres rådgiver eller giv mig en mail/pm for et uforpligtende tilbud.

Mvh.

Michael C.

Erhvervsraadgiver.dk

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

En super relevant tråd. Jeg kan kun give May-Britt og Michael Christensen ret. Et dokument, der er så vigtigt for ens forretning er næppe det rigtige sted at spare, da det hurtigt kan vise sig meget dyrt ved senere lejlighed. Når det er sagt er der selvfølgelig ingen grund til ikke selv at sætte sig ind i forholdene omkring erhvervslejeloven og hvilke muligheder, man har ved indgåelsen af en lejekontrakt.

Når du er klar over forholdene vil du naturligt stå bedre rustet - denne guide til erhvervslejeloven kan være et godt sted at starte, men bør ikke gøre det ud for professionel bistand.

Med den rette forståelse og ordentlig hjælp kan du sikre dig at forhandle en ordentlig kontrakt på plads, der gør at du efterfølgende ikke behøves at bekymre dig om dette og hint omkring dit lejemål og i stedet kan koncentrere dig om det, det i virkeligheden handler om - din forretning. 


Mvh.

Stokholm  

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian Holte jeg er ogs meget interesseret i at modtage en lejekontrakt på mail. mariam_ba@sol.dk på forhånd mange tak.

Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Er meget interesseret i at få en erhvervs-lejekontrakt tilsendt.

PÅ forhånd mange tak

Hilsen Mette

Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg vil meget gerne have en lejekontrakt tilsendt :-)

på mail: klinik.for.fodterapi@gmail.com

På forhånd tak

Hilsen Mette

Fra Copenhagen
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 15
Fra  DOKUMENTDOKTOREN.DK Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Vi kan være jer behjælpelig med alle slags kontrakter , skabeloner , dokumenter og meget mere.

Vores emner er udført af vores tilknyttet advokat, så det er af professionel karakter.

Skulle man når dokumentet er download´et , have brug for en advokat til at udfylde dette, så kan vi ligeledes være behjælpelig med det og til fornuftige priser langt under gennemsnittet. 

Se mere på www.dokumentdoktoren.dk , hvor man også kan læse om den tilknyttet advokat og hendes specialer. 

God søndagSmile

Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du stadigvæk har en erhvervslejekontrakt må du meget gerne maile en til mig piet@email.com

Fra Bylderup-bov
Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Elastikken.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis nogen har en erhvervslejekontrakt må i godt sende en til mig på info@elastikken.dk

Hilsen

Claes Hoppe

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Erhvervsraadgiver.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der findes ingen "standard lejekontrakter" til erhvervslejemål. Der findes en standard lejekontrakt til boliger.

På erhvervslejekontrakter er der aftalefrihed. Det betyder, at I kan skrive hvad I vil - men modsat betyder det også, at i tilfælde af en tvist så læser og tolker retten kontraktens ordlyd. Pas derfor meget på med disse kontrakter.

Kontakt en der ved noget om det. I kan brænde fingrene.....

Michael C.

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)