Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til opgavestyring - men hvilket?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg skal have sat tingene lidt mere i system end de er pt. Jeg ville hade at der var noget der smuttede i farten...

Jeg mangler et program med en kalenderfunktion hvori jeg kan indlægge dagens opgaver. Når disse er oprettet skal der oprettes en række betingede opgaver af den første så programmet efterfølgende sparker mig bagi og sørger for at jeg kommer alle punkter igennem.

Jeg bruger pt. outlook som kalender, men jeg synes ikke jeg kan finde muligheden for ovenstående i outlook. Fruen har foreslået jeg skulle kigge på Lotus Notes, men så tænkte jeg hvorfor ikke spørge herinde! Jeg er sikker på at I bare sidder og venter på at øse af jeres erfaring :-) 

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke hel sikker på at jeg forstår dit behov, men det lyder til at opgavelisten i Outlook skulle klare det. Du skal prøve den fra MS Office 2007, der er der udvidede funktionaliteter til opgavelisten, bl.a. hvor man kan se sine opgaver under kalenderen, det bruger jeg selv, og letter min hverdag utrolig meget. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lotus Notes kan i udgangspunktet ikke mere end Outlook, samtidig med at Notes er væsenlig mere bøvlet at arbejde med. Med Notes har man dog et stort udbud af avancerede programmeringsmuligheder, så det du nævner vil helt sikkert være muligt - men vil forudsætte en Notes-guru til at sætte det op.

Tror du vil være meget mere hjulpet med et dedikeret projektstyringsprogram som dem projektlederene bruger. De findes i mange afskygninger og prisklasser (også som shareware) og har ofte nogle ret anvendelige funktioner til prioritering, beregning af estimeret færdiggørelsetidspunkt, dependencies (hvad hedder det på dansk?) mellem opgaver, reminders o.s.v. Det er desværre et par år siden jeg har arbejdet med projektstyring, så jeg kan ikke lige henvise til nogle specifikke, tidssvarende programmer....

/Ole

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Her i huset bruger vi et egenudviklet online-crm til at håndtere alle kundeemner, projekter, deadlines og tidsforbrug på de enkelte opgaver, det skal du da være velkommen til at få en demo af, det er naturligvis også et system vi gerne lejer ud til andre. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Se, så begynder det at ligne noget.

 Anders, du må meget gerne give en demonstration af jeres program.

Såfremt I andre har et bud på et fornuftigt projektstyringsprogram må I meget gerne byde ind. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail, så kan vi lige snakke sammen i morgen omkring en demonstration af systemet.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi begyndte at vækste havde / har vi meget glæde af at implementere b2bcrm. Det fungerer godt.

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Fra  TraceAd Analytics Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Basecamp kan muligvis gør det for dig?, kan iøvrigt integreres med din outlook på 2 klikså du også får det derind.

http://www.basecampHQ.com/

/Mollerup

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)