Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber jeg de billigste .dk domæner?

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Anders Saugstrup:
Rolig nu - jeg ved ikke lige hvad din pludselige vrede skyldes, men det er ikke fedt med den slags sprogbrug.

Ja, det må du undskylde. Det var med et glimt i øjet som du naturligvis ikke kunne se.

Helt i orden. Den er taget af tavlen igen. Det er ikke let at være sjov på skrift uden at blive misforstået. 

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har webhosting.dk sat prisen op på .dk til DKK 68.75 inklusive moms.

På deres forside skriver de: "Danske .dk domæner til Danmarks laveste priser."

Men webhot.dk har dem til DKK 61,25 inklusive moms, og domaeneshop.dk (som godt nok er norsk) har dem til DKK 65,00 inklusive moms.

Hvor køber I billige .dk domæner for tiden?

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jydekompagniet:

Nu har webhosting.dk sat prisen op på .dk til DKK 68.75 inklusive moms.

På deres forside skriver de: "Danske .dk domæner til Danmarks laveste priser."

Men webhot.dk har dem til DKK 61,25 inklusive moms, og domaeneshop.dk (som godt nok er norsk) har dem til DKK 65,00 inklusive moms.

Hvor køber I billige .dk domæner for tiden?

Findes der slet ikke nogen, som sælger billigere .dk domæner?

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke Webhosting.dk har kikket med i tråden, for nu er prisen DKK 58.75 inklusive moms!

Svenske Loopia er dog langt billigere med kun DKK 45.00 inklusive moms.

Kender nogen til Loopia? Er de gode?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder mig nu til Webhosting. De har en kanon service og hvis de gerne vil tjene lidt på hvert domæne jeg køber, så fred være med det. 

Man kan ikke erstatte den service du får hos dem og hvis det koster 13,75 kr. ekstra per købte domæne er det småpenge i sidste ende. 

 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Jeg holder mig nu til Webhosting. De har en kanon service og hvis de gerne vil tjene lidt på hvert domæne jeg køber, så fred være med det. 

Man kan ikke erstatte den service du får hos dem og hvis det koster 13,75 kr. ekstra per købte domæne er det småpenge i sidste ende. 

 

Jeg har samme holdning. Webhosting holder hele vejen.

Men generelt synes jeg, at der slet ikke er nogen sammenhæng mellem pris og god service i branchen. Jeg har engang betalt flere hundrede kroner for et .dk domæne. Pegning kostede ekstra, og da jeg ville slette domænet, blev jeg fanget af en opsigelsesfrist.

Fra Ørum Djurs
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 40
Fra  FairSSL ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har kun positivt at sige om www.loopia.se, med godt 40 domæner hos dem uden problemer og lave priser, ca. 46 DKK inkl. moms for et .dk domæne.

FairSSL ApSwww.FairSSL.dk - Vi gør SSL let!

SSL med dansk vejledning & support på 77 345 678

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

www.webhosting.dk er det billigeste sted jeg har fundet.

Pris: 26 kr. ex moms.

Så retter vi det lige til 58.75 kr. inkl. moms, da din pris er helt ved siden af.

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jydekompagniet:

Men generelt synes jeg, at der slet ikke er nogen sammenhæng mellem pris og god service i branchen. Jeg har engang betalt flere hundrede kroner for et .dk domæne. Pegning kostede ekstra, og da jeg ville slette domænet, blev jeg fanget af en opsigelsesfrist.

Opsigelsesfrist ?

Kan du nævne firmanavnet ?

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jydekompagniet:

domaeneshop.dk (som godt nok er norsk) har dem til DKK 65,00 inklusive moms.

Jeg tvivler på at de er med moms, hvorfor skal nordmænd, så betale 25 % moms for domænerne ?

Der er et eller andet som ikke passer ved den side.

Jeg tror simpelthen priserner er UDEN moms, de 25 % for moms til norske kunder oven i den danske pris, som allerede skulle være med moms holder simpelthen ikke vand.

 

 

Side 4 ud af 7 (65 indlæg)