Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken webhotel skal jeg vægle??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet et firma, vil gerne oprette en hjemmeside, kan I foreslå et godt webhotel?

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

One.com

web10.dk

servage.net

surftown.dk

Cliche Webhotel

megahost.dk

danhost.dk

 

Der er utrolig mange, kommer an på plads, og om du skal have systemer op(joomla/shop/php-fusion/blog osv.).  

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du måske allerede på nuværende tidspunkt har opdaget, så er det en jungle uden lige at navigere i.

Som udgangspunkt skal du forvente at du ikke kan få telefonisk kontakt til de billigste hostingudbydere på markedet, da det ganske simpelt ikke er rentabelt at besvare telefonopkald fra kunder der betaler noget der ligner 100 kroner om året for deres webhotel.

Så hvis du mener at have behov for telefonisk hjælp til at lægge dine sider online, så kan du starte med at vælge de udbydere der ikke tilbyder telefonisk support fra.

Der findes mange gode udbydere, i alle prislag, det er ganske simpelt et spørgsmål om hvad du har af behov.

Hvis det blot er en lille "visitkort" side du skal bruge, uden voldsomme trafikmængder eller dynamiske opdateringer af indholdet med online-redigeringsmulighed (CMS) så kan et lille webhotel til 9 kroner om måneden som f.eks. one.com tilbyder, være ganske fint til dig.

Andre har behov for egen server da de driver en webshop med store mængder grafisk materiale og en høj belastning konstant. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun skal bruge din side, til at vise hvem du er og kontakt oplysninger, vil jeg også forslå One.com.

De har også 24/7 chathelp, både dansk og engleks, og der fungere rigtig godt.
Det har jeg brugt meget hjælp af.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)