Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev til Joomla/Virtuemart?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja, lækkert med den altid venlige hjælp fra Redweb Yes

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Design template ..... hvis du mener til selve mailen ...... så lykkeds det kun mig at sende i tekst format ...... men det burde kunne sende i html format. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja såvel letterman som yanc og acajoom kan du designe template til newsletteret.

Man skal dog huske at det helst skal være "gammeldags" table baseret og med absolutte links til billeder - det giver også mulighed for at tracke brugen af nyhedsbrevet på billedfilerne via dit webhotels logs.

Der findes ikke færdiglavede designtemplates til nogen af dem - du skal selv lave dem. (Jeg har livesites kørende hos kunder med alle 3).

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det må jeg have misforstået så? Troede egentlig at der lå designskabeloner i programmet, som jeg selv kunne tilpasse. Men okay, jeg tror også sagtens jeg kan bikse noget sammen. Da jeg skal handle med tøj, er det vigtigt for mig at kunne sende nyhedsbreve med billeder. Men som Ronni er inde på ligger der nogle "fælder" i det at sende billeder, ik?

 

Er det bedre at sende kunden nyhedsbrevet i ren tekst og så vehæfte en pdf med nyhedsbrevet vist med lækker opsætning og billeder? Kan det lade sig gøre med de nævnte løsninger?

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan attatche filer i såvel Yanc som Acajoom.

Når du bruger billeder fra en ekstern kilde (læs et dir på dit website) så skal folk godkende at mailprogrammet må vise billederne - men det er standard i alle nyhedsbreve og det er sådan man gør.

Jeg ville ikke udsende et tekst nyhedsbrev med en pdf fil - hvis du har problemer med at få det andet sat op så kan du sende en mail - tvivler på det skal tage meget mere end en times tid at få sat en template op der matcher dit websites udseende (så logo / brand osv. også går igen i nyhedsbrevet).

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbuddet. Det husker jeg lige hvis jeg får brug for det. Men jeg vil prøve at lege lidt med det og se hvad jeg kan få ud af det.

 Jeg tror jeg forsøger mig med Acajoom. Smile

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)