Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeordskombinationer - hvordan bør jeg forholde mig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have gennemført en søgeordsanalyse til www.crazynight.dk , er jeg nået frem til at mange søger på "eventtype", "produkt", "by".

Dvs. mine søgeordssætninger eks. er "polterabend lydstudie vejle" eller "firmaudflugt paintball kolding" osv.

Derfor er jeg nu i gang med at optimere sitet til disse, men......

Skal jeg så også have alle kombinationerne?

Såsom: 

Lydstudie polterabend vejle

lydstudie vejle polterabend

vejle polterabend lydstudie

vejle lydstudie polterabend

osv.

Er det nok for mig blot at have én af hver kombination eller mister jeg så søgende? 

Jeg vil gerne have kvalitetsindhold på sitet og er lidt bekymret for om jeg kommer ud i dårligt indhold hvis jeg laver eks. 10 sider om nøjagtigt det samme, bare fordi jeg skal lave forskellige landingpages til de forskellige kombinationer af den (reelt set) samme søgning, blot fordi der er byttet om på rækkefølgen af søgeordene.....?? 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er nok bare at have en af kombinationerne, men de enkelte ord skal gerne fremstå i teksten flere gange.

Når man søger på >polterabend lydstudie vejle< så finder Google sider hvor disse ord fremgår, men ikke nødvendigvis i denne rækkefølge. Medmindre altså at folk søger med sætningen i anførselstegn eks: "polterabend lydstudie vejle".

De fleste vil dog nok bare søge på ordene uden anførselstegn.

Håber det var svar nok?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Tak - ja, det var i hvert fald det svar jeg helst ville HØRE :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Googlinger på hhv. "polterabend vejle" og "vejle polterabend" giver markant forskellige resultater.Så man kan godt få en positiv SEO effekt ud af at spekulere i den rækkefølge man har ordene på hjemmesiden. Vil man have flere kombinationer skal man - som du er inde på - også tænke i usability på sitet. Det kan dog godt lade sig gøre at få til at gå op i en højere enhed.

 Mvh Jesper 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)