Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyhedsbrev (tilbud til kunder via email)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Vores logo har et rødt S og derfor er vi vant til at sende vores nyhedsbreve ud i rødt. Men jeg tænte at det godt kunne være feks.blåt en gang i mellem (feks. bruge det røde når det virkelig var et kapow tilbud og det blå når det mere var en informationsemail)

 Men vil det skabe forvirring overfor vores kunder at det nogen gange er blåt og nogen gange er rødt ? Vil de vide det er fra os når det er blåt ?

 Jeg kan feks. se på Iform.dk at nu er deres logo pink, men deres nyhedsbreve er grønne (men det er det fordi det er iform at man bare ved hvem det er fra, når man modtager deres nyhedsbrev)

 Se det røde her: www.topsupplies.dk/emails/backupdag.htm

Se det blå her: www.topsupplies.dk/emails/ergo.htm

 Håber at få så mange meninger som muligt ved blå eller rød ?

Mange hilsner SB

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rød er en stærk farve. Der har det med at stjæle alt opmærksomheden. Dette er sikkert rigtig godt, hvis man er en coca cola, og står i et køleskab sammen med alle de andre læskedrikke. I dette tilfælde virker det som om, at den trækker fokus væk fra jeres produkter.

Den "blå version" kan jeg rigtig godt lide. Den virker rolig, afdæmpet og professionel.

 

 

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Runge, 

Det jeg egentlig gerne ville høre er om man skiftevis kan bruge forskellige farver l forskellige tilbudsbreve - Ikke hvilken farve i syntes jeg skal vælge :-)

Om nogen ved om det kan skabe forvirring og om kunder tror tilbudet er fra et andet firma (ford de måske forbinder den røde farve med os) og er vant til at få tilbudet i den røde farve ? Eller om nogen ved om man forbinder designet af tilbudet og designe af logoet med firmaet og ikke så meget farven af logoet og tilbudet ?

Da det er vilde tilbud, har vi valgt at bruge den røde da det skaber størst opmærksomhed og ikke skal virke roligt og afdæmpet :-) Derfor overvejer vi at bruge den blå når det ikke er et vildt tilbud, men en information. Men er bange for at de afmelder fordi de tror det ikke kommer fra os. Vi er bange for at de ikke kan genkende os ?

Mange hilsner SB

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe Bennekou:

Da det er vilde tilbud, har vi valgt at bruge den røde da det skaber størst opmærksomhed og ikke skal virke roligt og afdæmpet :-) Derfor overvejer vi at bruge den blå når det ikke er et vildt tilbud, men en information. Men er bange for at de afmelder fordi de tror det ikke kommer fra os. Vi er bange for at de ikke kan genkende os ?

Hej Signe,

Det er da en ganske god ide at skifte farvetema og/eller ændre på layoutet ved forskellige temamails som f.eks nu hvor I har super gode tilbud eller når I starter sommerudsalg, julemail osv. Så længe I leverer de gode tilbud som jeres modtagere forventer, så er der ingen grund til at frygte at de framelder sig pågrund at det nye farvetema. Det er glædeligt at se I har overvejelser omkring hvordan I præsenterer jer i jeres nyhedsbrev og bruger tid på at ændre layoutet - nyhedsbreve bliver alt for ofte betragtet som det hurtige og billige medie som lige kan afsendes fredag eftermiddag og så kan man sætte et check på ens to-do liste.

 /Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)