Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på det seneste haft henvendelser fra 2 kunder som har haft svært ved at bestille. Jeg har selvfølgelig gennemprøvet siden og teknisk virker alt som det skal. Men det kan jo godt se ud som at der er plads til forbedringer.

Hvordan er jeres oplevelse af hjemmesiden? Er der noget som er besværligt, irreterende, forvirende etc.

www.skrold.dk

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Glostrup
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har set lidt på din hjemmeside her fra morgen af :)

Den er meget hurtig og overskuelig, men jeg tror at problemet er, at den ikke er bygget op som en traditionelle webshop fx. kunne der godt være nogle ikoner istedet for 'bestil' og måske se indhold af kurv istedet er der brugt knapper, jeg ved at det står nederst til venstre, men focusere man ikke på.

Det er ikke noget med navigationen at gøre, men designet og menu'en er måske lidt kedeligt :)

Håber at du kunne bruge det :-)

 

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest nærliggende er at spørge dem der har haft problemerne. Vi kan sagtens gætte og komme med forslag, men viser det sig at det ikke er de problemer kunderne har, er vi lige vidt :)

Du skal se det som en fordel at folk har givet sig tid til at "klage", og få det bedste ud af det ved at forbedre netop det de peger på, medmindre det selvfølgelig er helt ude i hampen.

Mvh.

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Der var specielt 3 ting der forvirede mig en smule.

  1. Der er mange spalter på siden, så det er lidt svært at få et godt overblik over hvor man skal starte når man kommer ind på siden. Man bliver på en måde lidt "overvældet" af indhold.
  2. Jeg tror der skal arbejdes lidt med menuen. Den virker for mig en smule uoverskuelig og lidt for anonym måske.
  3. Det forvirede mig en smule at der er 2 knapper udover bestillingsknappen. Måske man skulle prøve at nedtone de to andre knapper og fremhæve "Bestil" lidt mere.
Det var lige hvad JEG lagde mærke til Smile

/Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er en ret anderledes side, du har. Alternativ i sit udseende, i opbygning, men også i brugeroplevelsen. Fx forvirrede placeringen af Varekurven og Forespørgslen i venstre side. Og så hæftede jeg mig ved, at cursoren ikke ændres og indikerer at man kan klikke på Bestil, Forespørgsel og Huskeliste.

Men uden at gå mere i dybden oplevede jeg en teknisk fejl: 

1. Jeg lægger en bog i kurven

2. Klikker på Vis varekurv

3. Klikker på tilbagepilen oppe i browsermenuen - og så går siden ned.

Jeg ved godt, at det ikke er sådan, jeg burde navigere, men det er der nok mange, der intuitivt vil gøre. Prøv at tjekke det. (obs! Jeg kører Firefox vers 2.0)

Men det er nok ikke forklaringen på dine kunders problem. Jeg ville også spørge dem. Jeg tror, at du med din ret speciell produkter har en lille fast skare af trofaste kunder, der vil komme uanset.

 

Held og lykke - og god pinse!

Katrine 

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for at I gav jer tid til at se på og kommentere på min hjemmeside. Der er mange gode kommentarer som giver stof til eftertanke.

Jeg har snakket med den ene kunde, men han havde dårlig tid, så jeg fik ikke rigtig uddybet problemet. Den anden kunde sende en mail hvor hun skrev: "Der må være noget galt med mig - jeg kan ikke finde ud af at købe en bog på jeres net. Jeg ved ikke, hvordan jeg bliver koblet på jeres log - og så når jeg ikke er koblet på, bliver jeg afvist ved kassen. Det ærgrer mig."

Kommentarene og ovenstående har fået mig til at tænke på at fjerne "Login" og "Registrer" fra menuen, samt fjerne knapperne "Huskeliste" det tror jeg ikke bliver brugt og "Forespørgsel" som bruges meget sjældent.

Det er rigtigt at jeg har mange gode kunder som handler igen og igen og flere af dem har sagt at siden er flot og god at bruge, men de har måske bare vænnet sig til skidet :) 

Jeg vil meget gerne hører om andre også ser den som kedelig og anderledes..

-Katrine, Jeg har aldrig selv haft den fejl, men den er der også i IE7, jeg bruger selv tilbagepilen meget, men ikke på min egen side. Det skal jeg selvfølgelig have rettet!

 

Mange Hilsner

Kim

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)