Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye site - Feedback returneres...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino.
Jeg vil gerne præsenterer mig selv og mit nyeste projekt.

Jeg hedder Kasper og jeg er den stolte indehaver af www.mypimpworld.com som er et nyt online multi player game hvor der dystes om pengepræmier.

Konceptet er ganske simpelt, det er gratis at registrerer en spil profil og alle spillere har stortset adgang tik det samme.
Dog er der den lille forskel at betalende brugere (I spillet kaldt supportere) har adgang til at vinde præmie puljen som er på spil i hver runde.

Selve spillet er turn-based og alle spillere får x-antal ture hvert 10 minut, og det er så op til den enkelte spiller at fordele turene så de på bedst mulig måde fordeler dem.

Spillet er på engelsk og ture kan købes for betalingskort via Paypal.

Jeg kunne godt tænke mig at hører din mening om siden, og hvis der er en lille spiller germt i dig så smid lige et hint med dit brugernavn i en mail tíl support@mypimpworld.com om at du registrerede grundet indlægget her på amino så smider jeg automatisk en supporter status i hovedet på dig :)

 

På forhånd tak

 

PS alle de der gider at smide en kommentar om siden og smider deres link i dette indlæg vil få kritik retur på forhånd tak

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, har lige været inde og se din side. Er ikke den store spiller så det har jeg ingen kommentar til. Har dog lidt til selve siden:

+ fedt design

+ overskuelig side

- Reklamebannerne er malplaceret (passer ikke ind i designet, og hvis der skal være banner synes jeg det skal være tydligt at de ikke er en del af selve siden, men "holdes uden for designet", men stadig er implementeret pænt på siden)

- man får ikke hurtigt et overblik over hvad formålet med siden er og hvad den kan bruges til.

Lige kort feedback 

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din feedback Steffen :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par ting..

Jeg surfede rundt og kunne overhovedet ikke finde ud af hvad man skulle på siden.. hvad går "play games" ud på... pengepræmier alene får ikke folk til at tilmelde sig.. og kan jeg virkelig vinde 5.000 dollars, eller er det "fake-money"...

Du skal have meget meget mere styr på konceptet... og det skal være meget meget tydeligt og klart for folk hvad konceptet er...

Og så kunne jeg kun finde en lille tilmeldingsknap, ovre i nyheder... Ikke en gang under "play" kan man tilmelde sig.. der er bare et "login" billede...

Men når man først får startet spillet kan det blive meget afhængigt... det er ret sjovt... ;-) 

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.
Jeg er desværre nød til at skuffe dig de $5.000 er kun spil penge ;) det er dem du skal få til at yngle i spillet :)  Du har ret der mangler e F.A.Q som jeg så sandelig også er igang med at skrive så det skulle være mere oplysende at besøge siden. Udover det så kan jeg fortælle at præmiepuljen på den runde du spiller nu er på $10.00 men på et senere tidspunkt er det ikke urealistisk at den kommer op på $5.000 Pengepræmien kan vindes af supportere i spillet og supportere er dem der har investeret i credits. Hver gang at en bruger køber credits vil 2% af det samlede indkøbsbeløb blive smidt i jackpot puljen :)

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg vil tilslutte mig Brian.

Hvad er det jeg skal spille for at vinde penge. Er det poker, slots, bingo, manager-spil.

Endvidere er jeg ikke helt tilfreds med at du tvangsåbner en ekstra browser for at reklamere for poker - tror jeg nok det var.

Du har ganske få sekunder til at lade dine besøgende finde ud af sitet. 

 

 

 

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.
Tusind tak for din kritik. det er jo det der skal gøre det bedre :)
Jeg har selv overvejet at fjerne den popup reklame der kommer.

Til at starte med havde jeg den på alle siderne gemt i min footer file..men nu har jeg så valgt at ligge den på index filen istedet så nå du navigerer rundt på siden får du den kun hvis du trykker home. Desuden har den ikke givet det optimale af hvad den skal men siden er forholdsvis ny så jeg tænkte at jeg ville vente og se tiden og trafikken and hvor meget det nu ville give osv. men jo den pop up på forsiden er fra d.d fjernet.

Til din kommentar om hvad det er du spiller så kan jeg godt forstå du er lidt forvirret for du har sikkert set nogen af de google adsense reklamer som også reklamerer for bingo jeg er ved at sætte mig ind i hvordan man bortcensurerer reklamer der intet har med mit sideindhold at gøre, men jeg kunne næsten os forstå at google efterhånden som deres botter fik crawlet siden selv ville tilpasse annonce indholdet. Det du spiller er dog et online tekstbaseret multiplayer game. Hvor du er pimp og skal styre dine gangstere (Thugs) og dine Ho´s :)

Du skal så optjene kapital kæmpe imod andre spillere holde dine thugs og ho´s glade og kæmpe dig vej til tops. Der er pengepræmier dagligt ligenu er der $1.00 til dagens bedste gratis spiller.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)