Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra england

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil gerne vide hvad det koster at få transporteret en eu-palle fra england til danmark. Det skal selvfølgelig bare være en cirka pris. Jeg kan ikke fortælle hvad det er der skal transporteres, da det er en del af mit endnu ikke opstartet firma, og derfor skal være en hemmelighed ;) Jeg kan tilgengæld sige at pallen kommer til at være cirka ½ meter høj, når den er pakket og klar, og at det som sagt er en ganske alm. eu-palle.
 
Derudover vil jeg gerne høre hvor lang tid det cirka tager, altså selve fragten, at få sendt en palle fra england til danmark!
 
Håber at I ud fra de få oplysninger kan give mig nogle cirka tal... tak!
 
mvh
Tobias
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi plejer at betale i omegnen af £175 for sådan en palle og venter typisk en uge. Nogle gange går det hurtigere, andre gange langsommere, men oftest en uge. Hvor meget af denne pris der er fragt og hvor meget der er pakning og andre udenomsomkostninger, aner jeg ikke.
Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skulle umiddelbart kunne gøres til små 1000,-.

 
Kontakt fx. DFDS Transport i Esbjerg - så skulle du nok kunne få en
fornuftig pris !
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Alt afhægning af hvor i England din palle skal afhentes skal du nok regne med ca. 700-800 kr.
lavring er typisk 4 -6 dage.
 
Prøv at indhente priser på fragten hos nogle af de store speditøre som har daglige afgange til og fra England såsom:
 
DHL (vejtransport ikke deres kurer service)
DFDS-Transport.
 
Hilsen Ravn
 
 
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det lyder rimelig dyr at du betaler £175 at få en palle hjem fra England.
Min egen erfaring med England og for den sags skyld også andre lande, er at det bedst
kan betale sig selv at hente varen hjem via sin egen speditør. 
 
Få en Ex Works pris hos din leverandør og klar resten selv via en dansk speditør.
Prøv at indhente nogle tilbud hos nogle af de store danske speditører som har regelmessig
trafik til og fra England .
Du vil blive overrasket over hvor billigt det rent faktisk kan gøres. 
 
 
Hilsen
Ravn
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder rimelig dyr at du betaler £175 at få en palle hjem fra England.

Som sagt, så ved jeg ikke hvor stor en del af beløbet der er pakning og andre udenomsomkostninger. Hvis jeg selv vælger en speditør, skal jeg stadig have tingene pakket.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas

Gør mig nu ikke dummere end jeg er!
Det siger jo lige som sig selv at varen skal pakkes. Det var jo derfor jeg foreslog at du fik en vare pris Ex Works.
 
Ravn
 
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gør mig nu ikke dummere end jeg er! Det siger jo lige som sig selv at varen skal pakkes. Det var jo derfor jeg foreslog at du fik en vare pris Ex Works.

Det var skam heller ikke min mening at lyde overbærende, hvis jeg kom til dét - det må du undskylde. Jeg vil gerne spare penge, så dit forslag er sandelig taget ad notam.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)