Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Spændene idé

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med en rimelig fornuftig idé i ærmet, og jeg må med mine 21 år, nok erkende mig lidt uerfaren på området. Dog skal det siges jeg altid har haft med selve emnet at gøre, men til sagen:

 Jeg har den her idé, og jeg kunne selvfølgelig godt tænke mig at høre nogle eksperter rundt omkring hvad de synes om idén. Grunden til jeg ikke afsløre den her, er da fordi i ikke skal stjæle min kommende millionærcheck Stick out tongue

 

Hvilke fagfolk henvender jeg mig til?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

zonic:

Hvilke fagfolk henvender jeg mig til?

Det kommer da an på indenfor hvilket område, din ide er ?

Da du intet skriver om ideen er det meget svært at hjælpe dig!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal snakke med nogen om det, "in person" fordi så kan de underskrive et dokument om at de ikke må stjæle din idé.. Men allerførst kan du jo gå på patent kontoret, ved ikke lige hvordan det forgår. men hvis din idé er en sikker millionærcheck. så er det vel bare at smide alt hvad du har i hænderne, og off to the patent office. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej zonic

Jeg har haft stor glæde af sparring med en virksonhedskonsulent fra Væksthus Hovedstadsregionen. Det er gratis og de er til for at hjælpe iværksættere. Det er et godt sted at starte. Jeg ved ikke lige hvor du bor, måske er der et andet væksthus tættere på dig. Du kan se mere på startvaekst.dk.

Jeg står selv med en god ide, der er nem at kopiere, men alm, forretningskoncepter kan man ikke tage patent på. Du kan dog lave et dokument, du får stemplet hos notaren eller lign. Så har du i det mindste et bevis på, hvornår du var på banen med ideen,

 Held og lykke med projektet

Hilsen Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Henrik

 Ja, jeg er fra Roskilde, så det burde skam ikke være noget problem Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)