Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg starte et: Iværksætterskib?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Og for den seriøse BA er der en udmærket forretning!

 

Fra Lemvig
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminos

Ifølge JydskeVestkysten igår d. 16/4, er jeg da i det mindste ikke den eneste der synes, at M/S Bornholm skal blive i Kolding :))
 
De aktiviteter og budgetter jeg har opstillet for projektet samt, at der kan opstilles en finansierings modellen der ikke er urealistisk gør, at jeg fortsætter sonderingerne for, at skaffe opbakning og økonomi til projektet.
 
Så historien om M/S Bornholm er forhåbentlig ikke slut!?
 
Jeg tager initiativ til stiftelse af: a/s ell Aps. M/S Kolding.
 
M/S Bornholm vil blive forsøgt solgt på "folkeaktier" til Kolding´s virksomheder (alle interesserede!) som dermed kan få deres eget "messeskib" på Kolding havn´s 1´st "række".
 
Skibet kan blive centrum for en række markedsførings aktiviteter for dels de involverede virksomheder, dels for Kolding generelt. Aktiviteterne kunne omfatte; Julebasar, Maj marked, Sommer i Havnen, Høst marked.
 
Der ville også blive mulighed for, at arrangere en række mindre branche messer hvor Kolding´s virksomheder samles og giver kunderne nogle gode tilbud.
 
Endvidere vil der forsøgt etableret et samarbejde med eksisterende fora´s for Kolding erhvervsliv om, at arrangeret en række fag og branche relaterede aktiviteter for Kolding´s erhvervsliv.
 
Der vil blive udlejet 6-8 kontorpladser til iværksættere i skibets lukafer.
 
Konceptet med, at give skibet en funktion som "netværks base" for byens erhvervsliv og studerende fastholdes.

Der skal sælges 300 anparter a kr. 12500.- og der vil være en årlig "fælles driftsudgift" pr. anpart på kr. 2500.-
 
Så er skibet og drift betalt.
 
Alternativt leder jeg efter andre finansierings modeller!

NOTE! Der er idag omtalt i avisen (JV), idag d. 17/4, at teateret "Mungo park" muligvis skal leje sig ind i det pakhus der tidligere blev benyttet af; Bornholm´s ruten. Der vil kunne opnåes en markant synergi effekt og givet også visse "samdrifts fordele" for både M/S Kolding og Mungo park i tilfælde af et samarbejde omkring udnyttelsen af dette fine gamle pakhus.

 Var dét noget?

Claus

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)