Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en medarbejder 2-6 timer om dagen ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 Jeg er 30 år, iværksætter - men er blevet flexjobber. Det betyder at jeg ikke længere må have mit eget. Derfor søger jeg et flexjob i århus C / Viby J. En flexjobber er lig med billig arbejdskraft. Du skal udbetale en minimumsløn, men du får refunderet 2/3 af disse udgifter. Det vil sige at du kan få min arbejdskraft for ned til 6.000,- om måneden.

Jeg er uddannet IT-tekniker + selvstændig systemudvikler, men vil gerne arbejde indenfor alt muligt andet. Arbejdspladsen skal være i Viby/Århus C, med mindre der er tale om fjernarbejde.

Så skriv, hvis du mangler en engageret medarbejder 2-6 timer om dagen, uanset hvilken branche du er indenfor. Kun seriøse henvendelser, tak.



Mvh

Søren Vedel
Grøndalsvej 54, 3. -3
8260 Viby J
Tlf.: 22 43 47 62
Mail : info@pionersoft.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Søren

Nu bor jeg lidt for langt væk til at kunne beskæfdige dig, men af hensyn til dem der eventuelt har interesse kunne du skrive hvilke begrænsninger du har som flex-jobber.

Bare et godt råd. Held og lykke med jagten.

Thomas Bonde

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er da rigtigt.

Mine begrænsninger ligger i at jeg ikke kan arbejde på fuld tid, men kun 2-6 timer om dagen. Derover vil jeg gerne undgå alt for stressede arbejdsmiljøer.

- Søren

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

 Har du undersøgt, om ikke du kan blive flexjobber i dit eget firma? Så vidt jeg er orienteret, er det nemlig en mulighed. Men der kan selvfølgeligt være regler i forhold til dit firma - og det arbejde, du kan holde til at udføre.

 Jeg sender dig de bedste ønsker om at få et job, som du kan nyde og være glad for...

 Hilsen

Charlotte

 

Find dig selv på YourLifeGuide.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)