Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portal a la edbpriser.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Jeg har en ide til en virksomhed og ville høre om hvad prisen evt. kunne være på en portal a la Edbpriser.dk.

Skulle kunne nogenlunde de samme features som edbpriser.dk

Jeg er selv teknisk udfordret mht. programmering derfor dette spørgsmål.

Den skal kunne følgende:

- Opdeles i brancher og med underkategorier. 

  - En personlige side som skal indeholde oplysninger om adresse,interersser,forbrug,antal i husstanden og andet.

-  En sms gateway som virksomheden skal bruge til at komme med tilbud til kunderne.

- Banner annoncer på selve siden

- skal kunne sende e-mail til kunderne

- Skal kunne kummunikere med div. virksomheders webshop eller data fra virksomhederne.

Håber I kan hjælpe mig med at pejle mig mod en pris.

Skriv endelig hvis der skal flere specifikationer på.

Med venlig hilsen

MBSP

 

 

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal kunne håndtere samme brugermængde som edbpriser gør så tror jeg du ihvertfald skal forvente at det hele nærmer sig mindst en halv million i udvikling.

Derudover skal du finde nogen som koder et custom system til dig fra bunden - Her på amino ville det måske være folk som Mikkel fra MC-solutions eller Peder fra Take Two der kunne bruges på sådan en løsning.

Glem alt om at passe en løsning i den skala med flere 100.000 brugere ind i et færdigudviklet CMS - det kræver custom koding og optimering af alle elementer af koden - men selvfølgelig er prisen også derefter.

Har du betydeligt lavere ambitioner - som f.eks. en 5-10.000 brugere så skal du være velkommen til at sende en mail på email@redweb.dk så kan vi nok finde en løsning i et noget andet prisleje men det er altså ikke i et system der er beregnet til 250.000 brugere og 10.000 online brugere samtidig - men det kunne måske være vejen at starte til der er økonomi i løsningen til en investering over en halv million kroner.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Ronni

Der skal både være en erhverv og en privatdel.

Mht til antal brugere ville det være udmærket at starte med 2-3000. privatkunder og 100 erhvervskunder.

Med venlig hilsen

MBSP

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste på et tidspunkt (vist nok i Erhvervsbladet), at den stod dem i 12 millioner kroner. Men det er så nok også med egne servere, marketing og det hele.

Så umiddelbart har det ikke været helt billigt.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel prisen for at holde den kørende ikke for udviklingen eller hvad?

 Jeg tager kontakt til de to du har anbefalet og snakker med dem.

Tak for hjælp.

Med venlig hilsen

MBSP

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt bud vil være at man sagtens kan lave dette system for ca. 500.000 kr.

Dette er inkl mulighed for skalering forholdsvist nemt og billigt.

Et system der skal understøtte 100.000 ugentlige brugere er ikke er større problem at udvikle eller vedligeholde.
Der tages dog forbehold for at der skal laves en del custom integrationer til mulige webshops.

Jeg basere min viden på at jeg faktisk har arbejdet på EDBPriser tilbage i 2000-2002 og før havde min egen pris side inden den blev solgt til EDBpriser.

EDBpriser.dk er basseret på MS teknologi, og jeg ville basere ditte projeckt på Linux/PHP hvis du vil have mest for pengene (det skal siges at jeg generalt er mere windows end linux tilhænger)

 Smid evt. en PM med lidt mere info om projektet hvis du vil have lidt råd og vejledning

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)