Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktudvikling af stripperstænger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne Aminoer - jeg har før fået hjælp til et finde de rigtig samarbejdspartnere her inde, så nu prøver jeg det igen!

Jeg er indehaver af danseskole hotness.dk - hvor der blandt andet undervises i det der kaldes poledance, eller stangdans om man vil.Dansen har tidligere været kendt fra stripmiljøet, men vores tilgang er langt mere fitnessorienteret.

Anyway - vi har af flere omgange og via forskellige led købt stænger hjem fra henholdsvis Kina og England, men ingen af produkterne lever helt op til den ønskede standard.

Vi vil derfor gerne undersøge om det skulle være muligt at sætte en produktion i gang her hjemme, hvor man i fællesskab kunne produktudvikle en stang helt som vi gerne vil ha den.

Markedet er efter min opfattelse pænt stort, da ingen, så vidt vides, laver disse herhjemme. Dem man køber i England koster ca 2300 inden de lander på adressen, så folk er altså villige til at betale en pæn pris for dem. Og de er i konstant restordre.

England er det eneste sted i norden (så vidt vides) der sælger “kvalitets” stænger - så der er altså kun en seriøs konkurrent på markedet, som det ser ud nu.

Hvordan dealen lige skulle skrues sammen finder vi ud af - hovedsagen er at få lavet et produkt som vi kan stå inde for, til salg til vores piger…og alle de andre danskere der kontakter os om køb af stænger.

Kontakt os endelig hvis du har gode idéer til dette..

Venlig hilsen

Trine Thorendal

Karmaforvalter i Hotness.dk

www.hotness.dk

40 742921

Mail@hotness.dk

Trine Thorendal DivaLab.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis ikke du havde haft den der hjemmeside, så havde jeg nok været tilbøjelig til at tro at det var en aprilsnar.

Produktudvikling af en stripperstang. Cool

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha...ja det kan jeg da godt se, men vi er skam meget seriøse omkring det. Det er temmelig frustrende at have så mange der gerne vil købe et produkt vi ikke har....og som så går hen et andet sted og køber. 

Trine 

Trine Thorendal DivaLab.dk

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er der i vejen med de stripperstænger, vi allerede har på markedet?

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

 Var det maaske ikke noget at proeve kina en ekstra gang men lade en dansk virksomhed klare kvalitet og indkoeb.

Som du jo sikkert ved er pole dancing ogsaa kaempe stort i Kina, og blot i den by hvor jeg bor er der skudt 5 klubber op det sidste halve aar, og da jeg endnu ikke har hoert om nogle alvorlige uheld med nakke fraktur, gaar jeg udfra at deres poles er iorden ;) 

Saa, hvis du er frisk paa at proeve Kina igen, dog denne gang med sikkerhed for at du faar den kvalitet du betaler for, leveret til den tid du oensker, saa smid mig en PM her eller skriv paa mail.nbbn@gmail.com   

 Martin/DanMai Trade.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle stænger i din butik - men måske jeg ikke leder det rigtige sted?

Jeg har ikke set nogle stænger der har været tilfredstillende - men fortæl mig endelig, hvis du kender til nogle som jeg ikke gør!

Vi bruger x-poles her hos os,og de er efter sigende de bedste...men som sagt ikke helt optimale, og London har eneret på at forhandle dem i hele norden tror jeg nok, hvilket vil sige, at  avancen for os bliver alt for lille... Så defor vil vi forsøge at lave vores egen.

Har allerede fået flere henvendelser der skal følges op på :-) Så det er fedt.. 

Trine Thorendal DivaLab.dk

Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Jeg tror at den vil blive for dyr i fragt at producere i Kina. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men man skal bare lige have det med i kalkulationen.

Langt det meste af prisen er nok materialepris, og den varierer ikke lige så meget som lønomkostningerne i forhold til om det er i Asien eller i Europa. Hvis jeg var dig ville jeg tage udgangspunkt i en stripperstang som du ved fungerer (Hvad der så end skal til for det...) og så produktforbedre den. Så ville jeg få lavet en prototype hos en lokal smed, og få lavet tegninger af resultatet. Derefter ville jeg indhente priser i Polen eller i andre østeuropæiske lande. Måske kan en dansk leverandør endda være med rent prismæssigt.

Skal den være fastmonteret, eller skal den være til at flytte ? Hvad med at lave den i aluminium istedet for rustfrit stål som (vistnok) er det mest almindelige ? Aluminium kan man eloxere (Indfarve) i alverdens fede farver, det er meget lettere, og det kan sagtens holde.

Håber at du kunne bruge disse fif, og jeg kan evt. hjælpe med prototype, tegninger og leverandørsøgning hvis du er interesseret.

Mvh.

Martin 

 

Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Jeg tror at den vil blive alt for dyr mht. fragt fra Kina. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men man skal bare lige have det med i kalkulationen.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage udgangspunkt i en stripstang som virker (Hvad der så end skal til for det...) og så produktforbedre den. Så ville jeg få lavet en prototype hos en lokal smed og få lavet tegninger af resultatet. Derefter ville jeg indhente priser fra Polske eller andre østeuropæsike leverandører. Måske endda fra danske leverandører.

Skal den være fastmonteret, eller skal den være til at flytte ?? Hvad med at lave den i aluminium istedet for rustfrit stål som (vistnok) er mest almindeligt ? Aluminium kan man eloxere (indfarve) i de fedeste farver, det er langt lettere, og det kan sagtens holde.

Jeg håber at du fik lidt ud af disse fif, og jeg kan evt. hjælpe med prototype, tegninger, og sourcing af leverandør.

Mvh.

Martin

Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

1000 tak for jeres svar!!! Jeg er sikker på jeg/vi finder en løsning. Jeg følger lige op på jer hver i sær i morgen, da den net forbindelse jeg arbejder fra pt er meget ustabil.

Trine 

Trine Thorendal DivaLab.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)