Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af regnskabs program

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Nogen der har prøvet forskellige regnskabs programmer? Tænker på dinero, Billy, e-conomic og simpelt regnskab

Nogen for og imod, eller er det bare at vælge hvad man er mest til?

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Har kigget på dem, det kommer lidt an på hvad du skal bruge dem til, skal de fx have en API til online salg, eller er det bare til små order. Over vejer selv uniconta da den kan integreres med shop og lager...
Tilmeldt 21. Oct 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike:
Har kigget på dem, det kommer lidt an på hvad du skal bruge dem til, skal de fx have en API til online salg, eller er det bare til små order. Over vejer selv uniconta da den kan integreres med shop og lager...

Uniconta har ifølge trustpilot et ret elendigt ry!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NielsenDenmark:

Hej 

Nogen der har prøvet forskellige regnskabs programmer? Tænker på dinero, Billy, e-conomic og simpelt regnskab? 

Nogen for og imod, eller er det bare at vælge hvad man er mest til?

e-conomic har rigtig mange tilhængere og deres support er god.

Vi har tidligere brugt Microsoft C5 Online - jeg kunne bedre lide interface man den eksterne bogholder ville meget gerne have e-conomic

Antallet af tilladte posteringer i economic før prisen stiger er meget lavt

En ting for de fleste online systemer undtagen Dinero er at hvis du holder op med at bruge dem skal du enten betale en formue for at data ikke slettes, hvor eks Dinero har t du kan få adgang igen ved blot at betale for en måned. Det sidste synes jeg er en meget vigtig styrke.

Tilmeldt 21. Oct 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. God info

Hvad jeg kan se hos Simpelt Regnskab ApS, så gemmer de alt i 5 år efter endt aftale. Det har de pligt til, og man kan også komme til sine data, dog ikke rette i dem. 

Syntes bare umiddelbart at Simpelt Regnskab også ser meget brugervenligt ud.

Men hører selvfølgeligt gerne fra flere, der har erfaringer med et eller flere, af de forskellige regnskabs programmer.

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Et alternativ er Microsoft Business Central 365, men som sagt har jeg kigget på disse muligheder fordi jeg både skal bruge lager styring og API til shop
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på Dynaccount. Det er let tilgængeligt, udvikles løbende og til at betale.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er jo ikke upartisk :-)
Men jeg ville også lige sikre mig at det program jeg brugte, var lavet af en solid spiller i markedet.
Det er jo ikke super sjovt, hvis det man bruger går konkurs, eller ikke har råd til ordentlig it-sikkerhed m.m.

De bedste hilsner

 

Martin

 

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg er jo ikke upartisk :-)
Men jeg ville også lige sikre mig at det program jeg brugte, var lavet af en solid spiller i markedet.
Det er jo ikke super sjovt, hvis det man bruger går konkurs, eller ikke har råd til ordentlig it-sikkerhed m.m.

De bedste hilsner

 

Martin

 

helt enig ingen grund til at gå om bord i noget der kan være en plimsoller-  men de certificerede, skal de ikke stille en eller anden form for sikkerhed/garanti, for de regnskaber de skal gemme i + 5 år, så de altid SKAL være tilgængelige (med mindre de direkte snyder)?

Så vil Dinero nok være rigtigt flinke til at hjælpe kunder i nød over i en sikker skude derfra Stick out tongue

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)