Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder i freelancere i udlandet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har noget arbejde der skal laves af hhv. en svensker og tysker, hvor der er nogle virksomheder der skal kontaktes for at give dem dem en gratis mulighed for at blive oprettet på vores lokale hjemmesider. Det er nogen arbejde der skal laves inden en reel lancering i landene for at skabe en kritisk masse.

Jeg har prøvet at lave jobopslag på Upwork, men det har været meget useriøse henvendelser der er kommet på arbejdet, og det er aldrig lykkedes faktisk at få arrangeret en kort samtale med dem for at så sat arbejdet igang.

Er der andre der har haft held til at finde nogen til den slags arbejde på Upwork, eller skal man kigge i andre retninger?

Grunden til at jeg kigger efter freelance portaler, er at jeg ikke gider bøvle med ansættelser af studerende eller lignende.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikke om det er så meget lettere og slet ikke bedre end danske men husk, hvis det ikke er momsregistrerede og virksomheder, så SKAL du indberette alt du betaler som honorar, helt som du i div enkeltfald skal til en dansk. Ind i e-indkomst og deres TIN internationale skattenummer skal du bruge - (de få lande som ikke har er det navn, adresse, fødselsdato/md/år) 

Indberetter du ikke i e-indkomst er det sort og uden fradrag og med bod - og skat går i første omg 3 år tilbage, men kan gå længere

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ved ikke om det er så meget lettere og slet ikke bedre end danske men husk, hvis det ikke er momsregistrerede og virksomheder, så SKAL du indberette alt du betaler som honorar, helt som du i div enkeltfald skal til en dansk. Ind i e-indkomst og deres TIN internationale skattenummer skal du bruge - (de få lande som ikke har er det navn, adresse, fødselsdato/md/år) 

Indberetter du ikke i e-indkomst er det sort og uden fradrag og med bod - og skat går i første omg 3 år tilbage, men kan gå længere

vh John hannover

Det er jo netop grunden til at jeg vil bruge freelancer-portaler. De håndterer alt sådan noget når/hvis det er relevant. Jeg afregner med portalen, og de betaler freelanceren.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias G:

Cookie - John Hannover:

ved ikke om det er så meget lettere og slet ikke bedre end danske men husk, hvis det ikke er momsregistrerede og virksomheder, så SKAL du indberette alt du betaler som honorar, helt som du i div enkeltfald skal til en dansk. Ind i e-indkomst og deres TIN internationale skattenummer skal du bruge - (de få lande som ikke har er det navn, adresse, fødselsdato/md/år) 

Indberetter du ikke i e-indkomst er det sort og uden fradrag og med bod - og skat går i første omg 3 år tilbage, men kan gå længere

vh John hannover

Det er jo netop grunden til at jeg vil bruge freelancer-portaler. De håndterer alt sådan noget når/hvis det er relevant. Jeg afregner med portalen, og de betaler freelanceren.

jep via portal er det afregnet hos dem - så får du lavet det let på den måde, er det jo fint - det er så en portal du søger og ikke en udenlandsk freelancer som din overskrift skriver du søger - de er jo ikke alle i portaler

Personligt tager det mig ca 2 min at indberette honorar men det er jo en anden sag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)