Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse emballage, hvor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er igang med at starte en webshop, sammen med en kammerat. Vi har efterhånden styr på de fleste ting, så som produkter, hjemmeside, cvr osv osv osv.
Nu er vi nået til at vi potentielt snart skal til at sende vare ud - men hvor bør man købe sine papkasser? vi kommer nok hovedsageligt til at ha brug for mindre papkasser (der kan klare 1-3kg), gode konvolutter(?) som kan klare en 100-200g's + noget pakkematriale.

Men hvor finder vi det bedste og billigeste?
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har disse papkasser 

1 palle á 1.050 usamlede papkasser. Måler L40 x B30 x H13cm. og 0,30cm. tyk. færre antal kan også sælges.

4.80 kr. eks moms.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, 
Hos Tele Call bruger vi sjældent papkasser, men bølgepap, da vores telefoner og hjælpemidler er pakket ind i forvejen. Det giver os mindst mulig fragtpris, fordi der ved papkasser er ekstra volumen og at de skal fyldes med pakkefyld, for at varen ikke rasler rundt i kassen. Miljø mæssigt giver det også mening at pakken fylder så lidt som muligt. Vi køber emballage hos billigemballage.dk. Vi genbruger papkasser som bliver sendt fra leverandører, så der er mindst muligt affald.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt hos Jakodan.dk siden jeg startede min webshop for næsten 20 år siden. God kvalitet, gode priser og rigtig god service.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ved ikke om det er god latin at reklame for egen virksomhed, men jeg kan ikke lade være.

Prøv at klik ind på Boblekonvolut.dk her finder alt til forsendelse til gode skarpe priser.

vh

Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Boblekonvolut.dk:
finder alt til forsendelse til gode skarpe priser.

Og det er ikke løgn!.

Når jeg skal finde ny, så ender jeg altid der.

Og nej, jeg er ikke ansat der eller får royalties for at skrive det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)