Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bogføring af tilbagebetalt beløb i BILLY

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 62
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop og mine salg udbetales gennem clear house. 

I oktober havde jeg på min shop en forudbestilling af en vare, men først til levering i december. 

Ved en fejl hævede jeg pengene på disse forudbestillinger, hvilket jo var noget skidt. 

Clearhouse trak beløbet tilbage og satte det i "depot", og jeg fik det først udbetalt i december da varene var afsendt. 

Mit spørgsmål er nu, hvordan bogfører jeg dette beløb der blev betalt tilbage. (jeg gik selv ind og betalte beløbet tilbage via bankoverførsel).

Salgene ved forudbestillingen er selvfølgelig bogført som dagens salg i oktober. 

I Januar fik jeg beløbet tilbage. 

Håber der sidder en venlig sjæl der kan forklare mig hvordan, i et sprog som jeg kan forstå :D 

Mvh Louise 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

bank mod clearhaus konto som er som en ekstra bank du kan oprette, ville være mit forslag. Når de kom tilbage så clearhaus mod bank - alt i status så det ændrer ikke overskud eller resultat til skat

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 62
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Se, nu er vi ude i et sprog jeg ikke helt forstår.... Sad men jeg er helt med på at det skal gøres så ikke det påvirker resultat...

KUNNE man evt "lege" at man hævede pengene til sig selv, men fortrød nogle mdr senere, og så indskød dem igen? Eller er det HELT ved siden af...? :D 

Det ved jeg nemlig hvordan man gør...

Jeg havde en bogholder indtil i dag, så jeg er lidt på herrens mark lige med denne post..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Møldrup:
KUNNE man evt "lege" at man hævede pengene til sig selv, men fortrød nogle mdr senere, og så indskød dem igen? Eller er det HELT ved siden af...? :D
nej - men det minder jo om - hæver du selv bruger du mellemregning i status og her bruger du bare en konto du opretter ved bank som hedder clearhaus

Ellers må du betale en for at vise dig det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)