Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce - Hjælp søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

min webside kan ikke vise den enkelte vare længere efter sidste WooCommerce opdatering, nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen

Søren

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden

sr-trade.dk

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har intet problem med at se single-products, og tror jeg prøvede en 7-8 forskellige vare :). Men som udgangspunkt ville det ikke undre mig hvis der var noget som ikke virkede, man kan ikke bare opdatere WC - og så forvente at templates der er 5-6-7-8 år gamle virker uden problemer.

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det virker igen, fordi jeg lige har kørt en gammel backup af WooCommerce ind igen.

Men mon ikke det sker igen når jeg opdaterer igen

 

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig sker det igen når du opdatere - for det meste kan man opdatere WC, uden at opdatere sine custom templates. Men jo ældre de er, jo større chance, er der for der er blevet brugt deprecated funktioner :). Og at dømme ud fra din side, så er det MANGE MANGE år gamle templates du har liggende.

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Der skal nok kigges på en lidt større opdatering af hjemmesiden, for at kunne være kompatible med de nyeste opdateringer af Woocommerce, og evt. andre plugins. 

Også blot for at sikre den mod fremtidige opdateringer. 

Kan bl.a. se at det tema du bruger, ikke har haft en opdatering i 3 år. Jeg vil nok som det første, kigge på at få udskiftet det tema, da det hellere ikke ligner at der vil komme opdateringer i fremtiden. 

Derefter kan du så kigge på de andre plugins, om det er nogle af dem der skaber fejlen. Det kan du bl.a. gøre ved at deaktivere de forskellige plugins, og se om produktsiderne bliver vist korrekt derefter. 

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Her til aften kom der en opdatering (rettelse) til WooCommerce, så nu er jeg kørende igen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)