Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af eget tøj brand

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!
Jeg vil gerne starte en virksomhed som sælger tøj til alle former og størrelser.
Hvordan finder jeg nogle som kan trykke/printe et logo på huddies og t-shirts?
Også...
Hvordan finder jeg gode t-shirts og huddies i god kvalitet til billige penge?

Håber i kan hjælpe mig :)
Vh Johanne
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du checket hvor mange der sælger den slags t.shirts og hoodies ? Zalando, Amazon osv - med forsendelse samme dag fra et stort  udvalg og som køber ind for mange millioner i den gruppe, hvor du bliver lille fisk
Det lyder som noget man kun gør hvis man vil tabe penge helt ærligt i kampen mod de store giganter. Find en anden niche

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Dec 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså man skal jo starte et sted :)
Det dur jo ikke man kigger på det på den måde og tænker "det kan jeg ikke konkurrere med, så jeg lader vær".

Jeg vil gerne lave en forskel for mode industrien, og det gør jeg ved at starte småt.
Godt nok er jeg ikke startet endnu, men det kommer jeg til så hurtigt som muligt, derfor spørger jeg om hjælp.

Vh Johanne
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun tilslutte mig det John skriver. John er såment bare nøgter og meget realiytiske i det han skriver.  Hvordan forventer du at gøre en forskel i modeindustrien med  "trykke/printe et logo på huddies og t-shirts" ??  Hvem vil du overhoved sælge dine produkter til og hvordan vil du gøre det? 

Vi har desværre hørt det du skriver mindste 100 gang før fra andre "urealitisk folk" her på Amino, typisk vis folk uden nogen som helst erfaring mht. tekstildesign eller tektilproduktion - jeg har endnu tilgode at høre om nogen der har fået succes. 

 

Godt Nytår

Ravn

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi startede for snart 9 år siden uden nogen erfaring om mode og tekstilproduktion overhovedet. Ud over eget brand Cashmere Culture producerer vi i dag accessories i luksusfibrer til en håndfuld europæiske modebrands.

Når jeg ser tilbage startede vi også ud som totalt amatører og lavede alle de fejl vi kunne. Både i forhold til produktion, salg og markedsføring.

Er vi så en succes? Det kommer nok an på hvordan man ser på det, men vi holder omkring 20 mennesker beskæftigede i Nepal, et af verdens fattigste lande. Vi laver overskud og har gjort det i nogle år nu.

Da vi startede var Amino et andet forum end det er i dag. Jeg bruger det efterhånden sjældent og tråden her er at godt eksempel på hvorfor.

Godt nytår

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Ud over eget brand Cashmere Culture producerer vi i dag accessories i luksusfibrer til en håndfuld europæiske modebrands.

Når jeg ser tilbage startede vi også ud som totalt amatører og lavede alle de fejl vi kunne. Både i forhold til produktion, salg og markedsføring.

Er vi så en succes? Det kommer nok an på hvordan man ser på det, men vi holder omkring 20 mennesker beskæftigede i Nepal, et af verdens fattigste lande. Vi laver overskud og har gjort det i nogle år nu.

tror du ikke netop du viser det jeg skriver - at du har en helt helt anden niche end t-shirts og hoodies som helt unge ofte køber hjem og sætter egne motiver på - i konkurrence med Amazon der sælger tilsvarende til 2 pund stykke? - Lidt samme med de som vil konkurrere på iphone udstyr med de store, 

Jeg skriver advarslen fordi jeg fra FB ser utroligt mange i den branche - alle reelt lukkede under et år efter og med rene tab. Du har jo netop en niche og noget som man har muligheder i

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Ud over eget brand Cashmere Culture producerer vi i dag accessories i luksusfibrer til en håndfuld europæiske modebrands.

Når jeg ser tilbage startede vi også ud som totalt amatører og lavede alle de fejl vi kunne. Både i forhold til produktion, salg og markedsføring.

Er vi så en succes? Det kommer nok an på hvordan man ser på det, men vi holder omkring 20 mennesker beskæftigede i Nepal, et af verdens fattigste lande. Vi laver overskud og har gjort det i nogle år nu.

tror du ikke netop du viser det jeg skriver - at du har en helt helt anden niche end t-shirts og hoodies som helt unge ofte køber hjem og sætter egne motiver på - i konkurrence med Amazon der sælger tilsvarende til 2 pund stykke? - Lidt samme med de som vil konkurrere på iphone udstyr med de store, 

Jeg skriver advarslen fordi jeg fra FB ser utroligt mange i den branche - alle reelt lukkede under et år efter og med rene tab. Du har jo netop en niche og noget som man har muligheder i Jeg vil bare gerne have trådstarter til at suse markedet for t-shirts og hoodies til levering dagen efter godt igennem, og se om det er noget at konkurrere med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Ud over eget brand Cashmere Culture producerer vi i dag accessories i luksusfibrer til en håndfuld europæiske modebrands.

Når jeg ser tilbage startede vi også ud som totalt amatører og lavede alle de fejl vi kunne. Både i forhold til produktion, salg og markedsføring.

Er vi så en succes? Det kommer nok an på hvordan man ser på det, men vi holder omkring 20 mennesker beskæftigede i Nepal, et af verdens fattigste lande. Vi laver overskud og har gjort det i nogle år nu.

tror du ikke netop du viser det jeg skriver - at du har en helt helt anden niche end t-shirts og hoodies som helt unge ofte køber hjem og sætter egne motiver på - i konkurrence med Amazon der sælger tilsvarende til 2 pund stykke? - Lidt samme med de som vil konkurrere på iphone udstyr med de store, 

Jeg skriver advarslen fordi jeg fra FB ser utroligt mange i den branche - alle reelt lukkede under et år efter og med rene tab. Du har jo netop en niche og noget som man har muligheder i Jeg vil bare gerne have trådstarter til at suse markedet for t-shirts og hoodies til levering dagen efter godt igennem, og se om det er noget at konkurrere med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Dec 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det PashminaWear skrev.
Jeg kom ikke her for at få fortalt jeg ikke kan.
Jeg ved udmærket godt at det er svært at starte ud, og at mange fejler.
Jeg er helt 100 på at sælge t-shirts og huddies med et logo på ikke får mig helt ind i moden, men det er vel en start.

Jeg kom her for at få lidt hjælp til hvordan jeg skal takle ting. Jeg så hvordan folk hjælp hinanden her på tilbage i 2013-2014, men det er da godt nok ændret sig.
Det eneste jeg har fået her fra, er ikke andet end "det kan du ikke finde ud af", bort set fra PashminaWear som gav mig et lille boost på, at det rent faktisk er muligt at opnå mine drømme.

Jeg vil finde ud af det selv.
Godt nytår til jer alle.
Vh Johanne
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)