Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pmv/enkeltmandsvirksomhed/leverandører

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

Jeg går med nogle tanker om at starte min egen smykkevirksomhed.

Jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke føler jeg får svar på, på nettet, som jeg håber i kan hjælpe med.

Hvis jeg opretter mig som pmv, må jeg så bruge leverandører i forhold til produktion af smykker? Eller bliver det så ikke længere opfattet som en pmv?

Kender i nogle/eller kan pege mig i retningen af leverandører som kan producere smykker ud fra mine egne designs/skitser. Det skal være nogle man kan have fuld kontakt til og kan være med i processen hele vejen.
Smykkerne skal fremstilles i guld og 925 Sterling sølv.

Hvor meget ville man skulle betale for sådan nogle leverandører. Jeg er godt med på at der ikke kan gives præcise svar, men kan der måske være en ca grænse? Måske nogle af jer selv har prøvet det og kan give nogle tal på hvad i selv har stået med. Det er helt forståeligt hvis ikke jeg kan få et svar på dette:)

På forhånd tak for svar.

Hilsen
Mimi8D
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mimi8D:
Hvis jeg opretter mig som pmv, må jeg så bruge leverandører i forhold til produktion af smykker? Eller bliver det så ikke længere opfattet som en pmv?
JA bare de er fra DK eller EU - du må ikke have import i PMV

Husk de endeligt ikke må kunne komme over de 50 t på nogen 12 mdr periode for ikke at få moms +bod af alt

Smykker ER der meget hård konkurrence på og mange returvarer i - men prøv at se hvad andre kan sælge noget tilsvarende det du vil sælge til og se om du kan få forretning  ud af det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jul 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for svar John. Det var brugbart:)
Tilmeldt 26. Jul 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der er andre som Kender nogle/eller kan pege mig i retningen af leverandører som kan producere smykker ud fra mine egne designs/skitser, ville det være en kæmpe hjælp. Det skal være nogle man kan have fuld kontakt til og kan være med i processen hele vejen.
Smykkerne skal fremstilles i guld og 925 Sterling sølv.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)