Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner angående økologisk børnetøj.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Samarbejdspartner angående økologisk børnetøj Alma & Jacob.

 

Den 2/6 2006 blev jeg uddannet beklædningshåndværker med speciale modelsyer..

Den 11/1 2007 startede jeg så almaogjacob.dk som har en historie som går mere end 107 år tilbage, du kan læse historien her.

 

Jeg syer selv økologisk børnetøj og har gået og leget lidt med tanken om en evt. samarbejdspartner.

Jeg går utrolig meget op i kvaliteten af det jeg syer og for at gennemføre kvaliteten har jeg valgt at sy mit tøj i økologisk bomuld.

 

Jeg har haft nogle henvendelser omkring videresalg til butikker, men vil gerne starte med en enkel butik som kunne have interesse.

Mit tøj har været på messe hvor folk kunne komme og kigge, der fik jeg rigtig god feedback.

 

Ideen jeg har puslet lidt med, er om jeg kan finde en partner som har en fysisk børnetøjsforretning hvor folk kan komme og se, røre og prøve tøjet.. og så finder vi ud af at dele overskuddet.

Mit tøj Alma & Jacob er fra 6 mdr. og op til 8 år og fremstillet i ren økologisk bomuld.

Hvis der skulle være en der har interesse er jeg villig til at komme og vise det jeg har lavet..

Jeg arbejder konstant på at lave nye modeller.

 

Men indtil videre er det bare en ide som måske kan blive virkelig..

 

Med venlig hilsen

Agnete Justesen

 

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)