Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu igen et spørgsmål om transport...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, jeg har nogle kasser på vej (4 m3 - 325 kg) det har jeg måtte smide 2975 DDK for, med søfragt. Men det er jo altid godt at høre hvad andre giver!! Wink

 

Kim

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim,

Hvilken speditør bruger du og er det leveret på din adresse, mit alles?

Begynder da helt at overveje om der kunne være lidt forretning i at arrangere transport gennen kinesiske udbyder af de kendte kurer til amino folk.. :)

 Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ MARTIN,

KAN DU HJÆLPE MED SØ TRANSPORT FRA SHANGHAI TIL KOLDING DK...?

ER DU SPEDITØR?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Som tidl. skrevet vil det billigste være at sende dine vare hjem med skib (ca. 4-5 ugers transittid).
Hvis du vælger denne løsning, vil jeg KLART anbefale at du selv står for transporten (altså booker FOB * hos din leverandør).
Dette skal du gøre for bl.a. for at holde styr på de danske omkostninger, altså hvad du skal betale for at få varene leveret.

Jeg kan også tilbyde dig at fragte din forsendelse fra Kina og til Svendborg for 1.000 kr..
Så hvis det har din interesse, er du velkommen til at kontakte mig på jan@alpi.dk eller tlf. 24200585.

Vh. Jan
www.alpi.dk

* læs mere om FOB/INCO terms her: http://en.wikipedia.org/wiki/Incoterm

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Crystal,

Mht. transporten fra Shanghai til Kolding så kan jeg hjælpe dig ! Jeg er speditør og er vant til at rådgive og arrrangere import, og alle spørgsmål er meget velkommende....

Tænkte du kunne give mig et kald, så jeg kan "skyde" mig ind på hvad du har brug for....

De herligst hilsner - Sune

 

Tlf.: 23235786

Email: ics@forwarder.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)