Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hent dine pakker døgnet rundt

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ku' man ikke forstille sig, at PostDK har gjort sig alle de overvejelser du gør dig? Specielt når de har nuppet et kendt og afprøvet koncept fra Tyskland (og sikkert andre lande)...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo da, yderligere forringet service for de fleste, men meget godt for nogen..med døgnbokse

Måske er pointen, at man sætter døgnboksene op i tætbefolkede områder, som giver rentabelt drift og forringer emdnu mere yderområderne i Danmark.

Jeg har selv postboks på Samsø, og for at få min post og pakker tidlig, kan jeg ringe på en klokke for at modtage dem ca. kl. 10.oo og det koster kassen af have denne service, flere tusinde kroner UHA.. men alternativt er post efter klokken 14.oo..

For så ikke at tale om efterkravspakker, hvor man skal ind på den kommunale posthus for at modtage disse pakker, mod behørigt billedlegimitation at få lov til at betale med gode danske kroner og så må vi også slippe 16 dask for at hente selv..TAK!!

mvh   Geeked

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville blot høre om der var nogen erfaringer med døgnpost-boksene?

Hvis man sender et par pakker til samme kunde, alle indenfor de mål de kræver, er det så sikkert de kommer frem på én gang?

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 24. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

gls er nok nogrt af det værst jeg har oplevet når det gæled post er du ikke hjem bad luck so skal du vent 14 til 20 dag før du kan måske få din pakke tro på det jeg siger hold jer til post danmark!! jeg at jeg skuld aldrig har få tilsend noget med gl shit men det var kun fordi jeg gerne vil have den dagen efter! jeg håber at noget læser det here så kan være fri for at have en oplævlse ligsome mig  gl Shit never again!!!!!  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder godt nok konstruktvit...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv prøvet døgnboksene og har kun positive erfaringer.

Det er dejlig nemt, at hente sin pakke, det er der ingen problemer med. Det eneste probem jeg kan se, er at der ikke er så mange af dem, endnu. Men det med at man kan hente dem døgnet rundt, er rigtig godt.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)