Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LUNAR erhvervskonto afvist?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg har en webshop som sælger SNUS, tobaksfri snus, det kan kaldes tyggetobak, og niko pouches, mange ting.
er total nystartet og afventer at finde en erhvervskonto før jeg vil begå mig yderligere med denne virksomhed.

Har så forsøgt at søge ind hos lunar hvor jeg får en afvisning med begrundelse
'Pågrund af din branche kan vi ikke tilbyde din virksomhed en konto, det er ikke gennemskueligt for os hvordan din virksomhed drives'

Jeg skrev i min beskrivelse af virksomheden af jeg havde en webshop hvor jeg solgte tobaksfri snus til 18+ årige som var min primære målgruppe, det hele kørte gennem en webshop, hvor kunder i danmark er min primære målgruppe, og ikke uden for danmarks grænse.
Skrev en længere forklaring til dem hvor jeg beskrev min forretningside, i får den korte.

ER der evn nogen der har prøvet lignede, hvor de så har forsøgt igen med ny beskrivelse og blevet accepteret? eller nogen andre der har erfaring med dette?

Føler det er nærmest håbløs at få en erhvervskonto, har prøvet forskellige løsninger.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt tænkes at branchen sunes, tabaksfri snud, hyggetobak mm ansers for at være svært at overskud for en bank, og dermed hvidvaskkontrol problem. De får jo ikke ekstre betaling for vanskelige brancher og det kan sagtens være det var let at følge dit salg, at alt var via officielle konti, alle køb og alt, men det ændrer ikke ved, at en bank kan være nervøs
Du må så enten finde en anden og så ellers gå på revolut eller N26 som vist mere eller mindre tager alle, men jo heller ikke fungerer helt som dansk bank

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du beskrevet virksomhedsform, ejerkreds, etc for Lunar, eller har du udelukkende beskrevet dit produkt og målgruppe?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)