Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

finansiering af ide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 17. Aug 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg står som 21 årig, og har fået en forretnings ide. Jeg har navn, koncept, kreativitet og lidt økonomi allerede. Men mangler finanseringen til ideen.
Lidt om mig som sagt så jeg 21 år, pige, lidt ordblind, jeg har ikke fundet mit rette plads i forhold til uddannelse. Jeg holder meget af at arbejde, og udvikle. Grunden til at jeg har tænkt i selvstændige retninger, er at jeg ønsker og lære en masse nyt. Samt jeg har en fortid, hvor man traf nogle dumme valg. Som idag gør, at jeg har brug for at havde et sted og ligge min energi.

Negative kommentar, besvares ikke min skriv hvis du kunne være interesseret eller har anden råd i forhold til finansiering.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nok ikke det svar du håber på, men en ide er værdiløs desværre - udførelsen er alt. Det flyder med personer der har ide men ikke er kommet nogen vegne, og hvis ikke du i det helt nære netværk, familie, venner, har nogen der vil komme med penge, så er der givet ikke lige nogen du slet ikke kender, som via Amino eller andet føler, de lige skal stikke penge i en ide
Du skal helt enkelt finde et job eller to - måske noget dødsygt aften arbejde osv - og så spare op som en gal - så du er selv finansierende

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Virum
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er da godt på vej med en god ide :-)

HVIS jeg skulle investere i en nyopstartet iværksætter, så skal jeg tro på ideen, men i endnu højere grad tro på dig og din energi til at gennemføre den. 

mit bedste råd er at lave din research og så finde en eller flere investorere og så pitche din energi, så man tror på både ide og DIG

Ideen er 10%. Resten er DIG og hvad du kan med den. 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan vi ikke vide hvad du vil lave, men en rigtig god ide er at lave det sammen med en anden der kan supplere hvad du kan, så I også er to kloge hoveder at sælge til banken, familie, venner, kickstarter, investor....

Du skriver at du har gjort dumme ting, og hvis de dumme ting har noget med uærlighed, dårlig moral (ex tyveri ell. lign) eller eksempelvis vold så er du nødt til at forberede dig på at det kan blive svært. 

Folk der eventuelt skal investere tid og penge i dig kan tillade at du har lavet dumme ting - det har vi næsten alle, men at give penge til en der har en kriminel fortid vil være en show stopper for stortset alle, så du er nødt til at veje dig selv mod de dumme valg du har truffet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få finansiering i din bank. Du skal være klar med budgetter mv. og du skal møde op med egenkapital, som du skaffer fra et job, hvis du ikke har pengene på konto.

Klaus Folmann

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)