Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parallelimporteret engelsk kosmetikprodukt...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har indkøbt et engelsk produceret kosmetikprodukt fra England. Er der noget til hinder for at sælge dette produkt hér i landet, som en parallelimportet vare fra andet EU-land. Der findes én distributør i Danmark. Kan denne distributør gøre noget ved dette - fogedforbud f.eks....?

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

nej det kan de ikke, det kan godt være han vil true jer med alt muligt, men det er fuldt lovligt, vi er begyndt med osram auto pærer, og jeg venter bare på at få en skrivelse eller en opringning om at vi skal stoppe, og de er meget store på verdens plan, så jeg har lidt sommefugle i maven, men vi kan gi 70% på deres prisliste, så vi er igang med flere store kunder i Danmark, vi sælger ikke til private kun erhvervs kunder

 

glæder mig til at se jeres produkter, vil i sælge dem i en fysisk butik eller over nettet.

 

med venlig hilsen

thomas

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - og mange tak for dit svar.

Vi vil sælge produktet via vores webshop. Den danske distrubitør, der leverer til Matas, havde formentlig satset på på Matas som eneste afsætningskilde. Sommerfuglene er også aktive hérSmile. Det er med garanti, at vi vil blive kontaktet.... Men længe leve varenes fri bevæglighed.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa AltSkalPrøves

Læste i en tråd du skrevet i...

Hvad hedder din webshop?...

Mvh
Allan 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

AltSkalPrøves...:
Det er med garanti, at vi vil blive kontaktet.
 

Det tror jeg nu ikke, ihvertfald ikke gennem en advokat, der kan ikke sættes en finger på det juridisk. Så bare tag det roligt og koncentrer jer om jeres forretning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)