Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for håndværker???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 9330 dronninglund
Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvstændig på andet år, med mit firma som primært består af mig selv :-) Mit firma som har kørt rimeligt er nu gået en lille smule i stå, jeg er håndværker(elektriker) og lejer mig selv ud til andre virksomheder, da det kræver en aut. at må lave elarbejde ved private.

Jeg syntes hele tiden jeg hører om netværk imellem firmaer, men kan ingen finde.

Så mit spørgsmål er findes disse netværk hvor håndværkere hjælper hinanden med at få arbejde ind.

Er selvfølgelig intresseret i at høre hvis nogle kunne tænke sig at netværke med mig.

Det behøver selvfølgelig ikke kun være håndværkere.

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi har 3 El-installatører i vores netværk, WF Enterprise. Læs mere om os på www.wfe.dk.

Eller ring til mig på 20 90 48 15.

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra 9330 dronninglund
Tilmeldt 6. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej michael

 

Nu er jeg blevet kontaktet af et par stykker der har med netværk at gøre, der alle vil invitere mig inden for i deres organitation.

 

Mit sidste spørgsmål er nu.....

 

Koster det penge at tilmelde sig sådan et netværk og hvad koster det hvis det er......

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster penge at være med i et netværk, ja...

Vi har dog kun 1 uges opsigelse på kontrakten med vores medlemmer...

Prisen for at være med, er i øvrigt meget begrænset i forhold til udbyttet...

Læs lidt om os på wfe.dk, kontakt evt. nogle af vores medlemmer og hør deres erfaring med WF Enterprise eller kig forbi til et møde med os. Intet af dette koster penge Yes 

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg ved godt at det er et gammel indlæg men hvad hed netværket

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)