Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fiskeudstyr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

jeg vil gerne i kontakt med leverandører importører fabrikanter af fiskeudstyr til sportsfiskere

jeg er interesseret i mindre mængder restpartier af alt muligt til sportsfiskere, gerne helt billige effekter jeg kan sælge som spottilbud alt har interesse

jeg vil også gerne i kontakt med folk i branchen der på sigt kan tilbyde varer med egen label

jeg modtager meget gerne henvendelser på info@nordisk-handelshus.dk

jeg har en meget stor butik med god plads til en stor fiskeafdeling som jeg er igang med at opbygge, senere kommer der en netside

mvh jan kristensen

 

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag kontakt til Henrik Arvedsen fra Specimen Baits. Henrik har sit eget baitbrand (firma der fabrikerer agn og foder til karpe- og medefiskeri). Hils fra Dimitri.

Ellers er der FBJ Sport som også leverer til shops der kun eksisterer på nettet, i modsætning til Svendsen Sport hvor Du skal have en fysisk forretning.

Nu ved jeg ikke hvem din målgruppe er, men der er mange spændende baitbrands i UK som er mere end villige til at få bredt deres agn ud til forretninger i Europa.

Du skal dog ikke regne med at blive rig af at sælge fiskegrej. Dertil kommer at fiskegrej er meget billigt i bla. UK og DE, hvor mange er begyndt at handle via nettet.

Hvis der er noget jeg kan hjælpe med af spørgsmål siger Du bare til. Jeg har mange års erfaringer som passioneret lystfisker, og et enkelt i grejbranchen.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kontakte www.fluer.dk de førende leverandør af fiskeri udstyr, de har forskellige former for fiske udstyr. Jeg har også købt nogle udstyr fra dem, og var fuld ud tilfreds med leveringen og produktet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)