Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du med på at starte et lille bureau?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg har i noget tid, gået med idéen om at starte et bureau på nettet. Det skal ikke være noget kæmpe stort, som kører med fuldtidsansatte, men bare noget folk kan klare det i fritiden.

"Webbureauet" skal beskæftige sig lidt mere med det grafiske, tryksager og markedsføring (branding), men udover det selvfølgelig også programeringen bag og sådan.

Det jeg nu søger er en, eller evt. flere som er med på at starte sådan et lille bureau op. Jeg laver selv mest det grafiske, så en som kan programmere, kan bestemt også bruges!! Jeg har et godt navn klar, og er godt på vej med et design til bureauet.

Ser meget frem til at høre fra dig, og håber det er en idé, du er frisk på. Som sagt skal det ikke køre på fuld tid, men mere på fritidsbasis - hjemmefra. Udover de opgaver vi vil lave for andre, kan vi også drive vores egne projekter ved siden af, self. med bureau-navnet bag, og lige pt. har jeg blandt andet www.DitTilbud.dk.

Jeg kan kontaktes over e-mail: jesper@websilent.dk eller MSN: jesperskov@msn.com !

// Jesper Skov

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok nød til at fortælle noget mere om dig selv, hvem er du hvad har du bag dig af erfaring, vis noget grafisk du har lavet etc.

På den måde finder du nemmere nogle der ligger i samme kategori som dig.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - jeg kunne selvfølgelig godt skrive en masse om mig selv - men jeg vil gerne have at i evt. lige skriver på msn, da det er lidt nemmere at skrive sammen der.. ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper og alle andre dygtige og kreative Amnioer.

Indledningsvis mener jeg at det er en god ide, blot med visse tilpasninger.
Nu er jeg forholdsvis grøn i dette forum, men nyder stor glæde af alle de kreative guldkorn og stor hjælpsomhed, som jeg dagligt oplever.
 
Jeg tror ikke det skulle laves i fritiden, så bliver det ikke til noget.
 
Gør brug af alle de kreative og dygtige folk, som i dag findes på Amino. Navne som Hans Stokholm Kjer, Carsten Jacobsen, Matt, Mikkel DeMib Svendsen, Sune, Kurt, Jesper og mange mange andre, som besidder en stor ekspertise. Undskyld alle dem jeg ikke nævnte, i er ikke glemt
Lav en Amino butik, hvor vi alle handler med hinanden(til specielle priser, naturligvis) og gør de enkelte priser m.m. mere overskuelige ( måske er jeg meget naiv nu ? ) Jeg tænker bl.a. på tryksager, webdesign og alt det vi dagligt har brug for og omgiver os med.
Måske var det så på tide at Amino så fik lidt retur fra os brugere - En Fond, Årets Amino, hvad ved jeg!
 
Dette var blot mine umiddelbare tanker.
Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heidi, hmm - jeg forstår dig ikke helt, syntes ikke dit svar har meget med mit indlæg at gøre :)

// Jesper Skov

 

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/10/2006 3:37:44 PM Forfatter: Jesper Skov Hej Heidi, hmm - jeg forstår dig ikke helt, syntes ikke dit svar har meget med mit indlæg at gøre :)

 
Hej Jesper.
Kort synes jeg din ide er ok. blot mener jeg den ville blive meget bedre, hvis en sådanne ide blev til noget i Amino regi -. og så jeg jeg da godt, at din ide ikke bliver dit firma.
 
Det var blot mine strøtanker.
 

Peter
Danmarkshop.com

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe - du misforstår noget, helt og aldeles.. Tror vi snakker om to forskellige ting, og jeg vil nok foreslå dig at lave et sepperat indlæg, hvor du foreslår din idé :D

// Jesper Skov

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg foreslog du skrev noget om dig selv er, at mange sikkert afholder sig fra at skrive til dig, når de intet aner om dig.

Hvis jeg nu var ude og lede efter en samarbejdspartner eller en til at stifte firma med, så gad jeg ikke kontakte folk jeg ikke anede hvem var :)
 
Men al held og lykke med at finde en, og held og lykke med dit kommende firma.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin - det kan jeg godt forstå. www.JesperSkov.dk - der kan du læse en lille smule, men som sagt, så er det jo den ping-pong der er mellem to personer.

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)