Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bælter søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at stable en butik på benene der skal sælge bælter. Udtrykket og servicen bliver top professionel, dog mangler jeg varene.

importerer du bælter eller har agentur for et eller flere bælte mærker, så sig endelig til.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Prøv at kontakte min kone på www.milla-petit.dk.

Hun importerer bælter fra Italien.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, jeg har smidt hende en e-mail.

Ser ud til at kunne passe ganske godt ind umiddelbart.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Min kæreste henter læder produkter i Kina heribland bælter.. Og nej, det er ikke "Genuine Leather" med Dolce&Gabana spænde og påtrykte diamanter købt på det sorte marked i Shanghai : )

Er sikker på hun med glæde vil sende dig et par samples, så du selv kan prøve med lighter og lugtesans.

Skal måske siges at vi bor herude, hun taler kinesisk og har mange års erfaring fra brugskunst/tøj branchen.

Hvis interesseret, send mig en PM med dit kontakt info og jeg vil give videre.

Martin 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Leder du stadig efter bælter.
Jeg kan tilbyde lærredsbælter til en god pris.
Du kan kigge her:

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} span.EmailStyle15 {mso-style-type:personal; mso-style-noshow:yes; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; font-family:Arial; mso-ascii-font-family:Arial; mso-hansi-font-family:Arial; mso-bidi-font-family:Arial; color:windowtext;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel - Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

http://www.amino.dk/forums/t/41154.aspx

 

Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har det du skal bruge, vær venlig at tage kontakt til mig på:

ef@ducaldenmark.com

 

VH

 

Eric

 

Fra Løgumkloster
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian Sørensen.

Du skal altså ikke nødvendigvis gå over åen efter vand:) - I Danmark findes udmærkede muligheder for at få leveret bælter og accesories, produceret i Dk - og andre lande - i små eller større mængder - til mænd, damer, drenge og piger - fra os; www.Scanbelt.dk, bl.a..

Vi står til rådighed med oplæg, og artikler leveret fra lager, vort og udenlandske - konkurrencedygtidt, i de mængder Du har behov for - eventuelt med vore konsulenters mellemkomst.

Kontakt mig  - eller fabrikken - hvis der er spørgsmål.

Venligst
Per Jakobsen
40116846

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)