Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør du tage chancen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan nu få en enestående chance for at skabe dig en fremtid i en meget spændende og indbringende branche.

Da jeg i øjeblikket overvejer at trappe ned på arbejdsmarkedet, men i dag er indehaver af et veletableret, danskejet ejendomsmæglerfirma i Tyrkiet, leder jeg efter den rette person, der vil være i stand til at tage over efter mig.

Planen er den, at jeg efter min "fratræden" stadig vil være til rådighed og hjælpe den rigtige mand/kvinde på plads i denne forrygende spændende branche, hvor ingen dage er ens og hvor man har rig mulighed for at udnytte sin kreativitet og begejstring. Og hvor gevinsten er ligefrem proportional med ens originalitet, kreativitet og begejstring samt selvfølgelig arbejdsindsats.

Alernativet er, at jeg blot lukker biksen efter en årrække på Den Tyrkiske Solkyst, hvor jeg har betjent både danske og norske boligkøbere til ferielejligheder. Men det mener jeg er synd, idet min forretning er sund og særdeles indbringende med store udviklingsmuligheder for den/de rigtige personer.

Det kræver selvfølgelig, at du flytter til Tyrkiet, som jeg selv gjorde i sin tid. Ikke alene for at blive integreret, men sørme også af skattemæssige årsager.

Jeg traf i sin tid selv en meget hurtig beslutning og fratrådte en ellers god, fast og vellønnet job for at prøve lyken i dette fantastise land, som Tyrkiet er. En beslutning, jeg aldrig har fortrudt. Så jeg håber, der blandt Aminos brugere er en ligeså udfarende og spontan sjæl som jeg selv, der kan se sin fordel i at overtage forretningen. En person, der ikke fokuserer så meget på forhindringer som på de muligheer, der ligger i denne enestående chance for at overtage en veletableret og i Danmark og Norge kendt forretning.

Som nævnt vil jeg meget gerne hjælpe dig i gang gradvist og med små skridt ad gangen. Der er mange ting at sætte sig ind i, mange kontakter og meget goodwill, der skal overdrages lidt ad gangen.

Hvordan vi gør det, vil jeg lade stå åbent. Men du må ikke være i tvivl om, at jeg vil gøre - om ikke alt - så utrolig meget for, at forretningen kan fortsætte efter, at jeg har sat mig til rette i gyngestolen og begynder at nyde mit otium.

Skriv til mig om dine idéer, dine tanker om hvordan du kunne tænke dig at blive indlemmet i firmaet lidt efter lidt for til sidst at overtage både ansvar og gevinsten, der følger med.

Nu spørger du garanteret dig selv om hvor meget det så kan komme til at koste dig - sådan i knaldhårde kontanter. For ikke at forhindre dig i at kontakte mig af den grund, kan jeg fortælle, at jeg vil være meget rimelig i mit forlangende, og vi finder helt sikikert en ordning, som du kan være tilfreds med.

 Du kunne eventuelt betale et symbolsk beløb  blot for at vise, at du selv tror på det. Herefter kan vi blot aftale en mindre procentsats i en nærmere aftalt tidsperiode. Men det kan gøres på utallige andre måder også. Bare klø på og skriv til mig, så vi kan komme i gang med at tale sammen.

Mange venlige hilsener

Solkysten

 

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Solkysten!!

 

Jeg er meget interesseret i at høre mere! Du kan skrive til mig på mikkelguldhammer@privat.dk så kan vi få os en lille snak!

 

MVH

Spacy

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)