Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet mangler leverandør(er)...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Du skal ikke føle at vi Amino´er er efter dig, men det er vigtigt at du får nogle seriøse kommentarer på de ting du spørger om, så du ikke pludselig står med et stort tab eller går istå med firmaet osv.

Der var et glimrende forslag om at du kan købe lidt hjem fra fabrikker i Kina, i det tempo som du sælger varen, på denne måde bygge op, det har jeg også selv gjort i tidernes morgen. Samtidig hvis du skal sælge notebooks og andre former for computere, så ta´ fat i en stor dansk IT distributør og sælg deres produkter til du bliver godt nok kendt i branchen, får kunder nok, besøgende nok og SOLGT NOK, så kan du mere og mere søge efter flere niche produkter du selv kan købe hjem fra fabrikker.

Husk også på at andre som har prøvet at gøre det hele med direkte indkøb fra Kina, indenfor større produkter, har haft problemer med defekte varer og reklamationer, dette har du jo ikke hvis du sælger produkter fra en dansk grossist.

www.amitech.dk sælger også de her digitale fotorammer, men her er også en del fabrikker som producere dem i Kina, du kan smide dem en email, få priser, høre hvad det koster at sende 1,2,3 flere med deres lokale EMS postfirma (billig måde for prøver at få sendt til DK).

http://www.globalsources.com/gsol/I/Digital-photo-manufacturers/b/2000000003844/3000000185443/22361.htm

På denne side kan du også søge efter alle mulige andre former for produkter, som du måske har interesse i at sælge, det kræver blot en email til fabrikken for at få priser og informationer. Hør om eksport priser, leveringsbetingelser, reklamationer: Ombytter de med en ny, eller skal defekte varer retur. Tjek på www.toldskat.dk hvad du skal af med i import told. OG, de skal have CE + RoHS godkendelser for at blive solgt i EU, dette skal du altid huske.

Hop på hesten og opbyg din forretning i det tempo som du føler du har lyst til, men en vigtig ting er altid: Lav en niche forretning, med niche produkter som ikke alle har, med mindre du kun vil have konkurrence på prisen og tjene få penge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

 Du har ret i, at man skal da forsøge at udleve sin ide, og især når man ikke risikere alverden på det.

Min holdning er nu bare, at man kan ikke lave IT forretning på hobby bassis, som er lidt det indtryk jeg har fået, du vil. Det kan man i mange andre brancher, men lige IT branchen tror jeg er så hård, at det vil være nytteløst at gå ind i den, uden et gennemtænkt koncept.

Jo, det er urealistisk at tro man har økonomi, navn og erfaring fra start af, og netop derfor synes jeg du skulle starte med et affiliate site. Så kunne du få økonomien forbedret, få et "navn" skabt i form af velbesøgt hjemmeside og langsomt få noget erfaring i branchen. Det vil alt andet lige øge dine chancer for succes.  

Jeg er da ikke ond ;) bare realist

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du kan sagtens gøre det til noget i IT branchen hvis du vil det også på frittidsbasis. Men det er hårdt kender der har måtte stoppe på sit arbejde for at passe det fuldtid. Han har sågar en fysisk butik i dag indefor IT og det har kun taget ham 3 år at komme fra punkt nul og til der hvor han er i dag. Så det kan godt lade sig gøre. Det er et spørgsmål om markedsføring og tro på det selv. Men det er jo op til en selv hvor meget man tid og penge man vil bruge på det.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fiahgt!

 

Tak for dine ord.

Tidligere sagde du noget omkring min side - Noget med at man ikke kunne vælge i midten?
Jeg har lavet lidt om på siden, så det imødekommer lige netop dét - eller i al fald dét jeg tror du mente!
Er du flink lige at tage et kik igen, og sige om det var sådan du mente, og hvad du nu mener? :)



Fra Brønshøj
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Tranberg!

 Hehe nej du er ikke ond, og det håber jeg du ved jeg aldrig har ment.
Som sagt, jeg er glad for dine tanker, såvel for andres - Ellers burde jeg nok aldrig have skrevet noget herinde, eller andre steder :)

Jeg ser også mig selv som en realist - Og som realist, ved man at man har behov for at høre andres erfaringer, og derefter gøre sig sine egne, eller en blanding!

Jeg vil ikke lave min webshop som en hobbyløsning, og er godt klar over det måske kan tyde lidt på det, på overfladen og på nuværende tidspunkt.
Mine intentioner er skam at blive så selvstændig at jeg kan kvitte jobbet, og køre mit eget fuld ud.
Men pt. har jeg ansvar i egen bolig, og satser også på snart at starte lidt familie op med min kæreste.
Og skulle nødig have ruineret alt inden da ;)

Men som sagt - jeg er glad for dine tanker, og din mening - Jeg tror dog ikke jeg vil starte et affiliate site som sådan med links til andre sider.
Dog er det ikke helt langt væk, fra det andet projekt jeg har gang i, da dét projekt - hvis successen viser sit ansigt - vil det linke tilbage til min webshop. (Men også andre sider evt.)

Så helt fjern fra hinanden er vi alligevel ikke :)

Ha' en god weekend

- Martin

Fra Brønshøj
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ovesenzone

 Hehe, det gør jeg skam heller ikke - føler at i er efter mig.
Jeg forstår godt man kommer med sine meninger som man gør - mange tråde bliver oprettet med "Jeg har oprettet et firma - hvad skal jeg sælge??"
Og den slags har VIRKELIG brug for en rusketur i kraven!

Du skal have tusind tak for dine råd, og links!
Jeg vil se nærmere på det med det samme.

"Hop på hesten og opbyg din forretning i det tempo som du føler du har lyst til"
-
Tak, men jeg er allergisk over for heste. Jeg tager bilen istedet ;)

Ha' en god weekend!

- Martin

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chinboy

 Det du har rettet nu er indtil videre som sådan godtnok. Men tror der skal noget andet end et windowslogo til at vække min appetit når jeg vil købe en ny bærbar. Der skal være et lækkert billede af en labtop i stedet for. Og specs skal altså trækkes lidt længere ud til venstre så det ikke ser så rodet ud når man kommer længere ned på siden. Men ved ikke helt syntes det er virker lidt kedeligt når man skal se mere om produktet men kan ikke sige dig hvad det er der mangler. Men prøv med at trække specs lidt længere ned og ud til venstre margin i stedet for så tror jeg det bliver mere indbydende end det er nu. Kunne være du skal sætte et logo fra fabrikanten ind ved siden af pcen kunne godt forestille mig at det kunne hjælpe lidt på det kedelige look der er på siden, uden at det bliver rodet.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Fiahgt.

 Jeg arbejder i øjeblikket på, at få specs. til at være meget mindre dominerende, men med mulighed for at trykke på "læs mere.." hvorefter det vil "folde ud" på siden - til de som har brug for at læse tekniske specs. i lange baner.
Jeg har bare ikke lige fundet det rette script, eller den rette metode, til dette endnu..
Har forsøgt med noget 'getdocument bla bla' og 'innerHTML' men det virker ikke helt, plus det skulle iøvrigt være forældet til div. browsere.
En så simpel ting, skal åbenbart bare være hård at knække :)

Jeg vil i samme kirurgiske indgreb, se lidt på lokaliseringen af teksten :)

Hvilken browser bruger du egentlig? (bare nysgerrig)

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Den pcer jeg sidder ved nu bruger IE 6,0 Men de to andre i huset bruger 7,0. Men det lyder spændene med det du har gang i. Tror nu nok at det bliver dandomain der skal leverere vores shop herom et par måneder.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)