Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny "haj" type? It-værket fra Sverige

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Dronninglund
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Fra  Ude-leg.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu 2 gange indenfor 14 dage blevet kontaktet af 2 forskellige firmaer der har "opdaget" at et andet firma er ved at registrere vores virksomhedsnavn på andre domaine end .dk - og de ifølge loven er nødsaget til at kontakte os først inden de foretager registreringen! Man får så muligheden for at købe domainenavne først før "de andre".   

Det drejer sig om IT-værket (I Sverige) og ASIA DNR (Asia Domain Name Registration Limited)

Jeg går ud fra at det er tale om en ny type annoncehaj. Se bl.a. http://www.erhvervsbladet.dk/article/20070813/news02/108140114/ 

Med mindre der er nogen der kan sige god for dette mener jeg man skal holde sig langt væk herfra. Men for en god skyld få dog registreret de domainer som kan skade din forretning hvis de bliver nuppet af et andet firma.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LarsLars.

Een af mine kunder blev også kontaktet af dem for kort tid siden.

De ville registrere samtlige domæner med og uden bindestreg med kundens navn i "For at undgå at andre skulle snuppe dem"

Samlet pris: lidt over 10.000,-

Efter at kunden havde konsulteret mig fik de en meget stram mail tilbage, hvor min kunde talte om advokater og andet i samme skuffe.

Så hørte de ikke mere.

Her er lidt mere om hajer.

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)