Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quality Score og Klikpriser

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Jace.

Yes sirs!!! Du kan læse indlægget her, som besvarer dine 2 første spørgsmål (dine antagelser omkring Ad rank er forkerte, fuldstændig som mine var indtil jeg læste Brad Geddes indlæg).

Med hensyn til "hestene" har jeg ikke formuleret mig godt nok. Mit svar skal deles i 2. 

1. De ord som performer dårligst med hensyn til CTR (million visninger, 1 klik) skal du fjerne og så forsøge at konkretisere dem. F.eks kan du gøre dine  heste til araberheste, sorte heste, rideheste, springbanehest, sort ridebanespringer sports-ko (min helt egen fortolkning af en pruhest).

1½. Du kan selvfølgelig også lege med matchingen og afprøve phrase match og exact match.  

2. Ord som ikke får visninger gør ikke skade og dem kan du bare lade stå. Hvis de irriterer dit overblik, så smid dem ud - du har jo allerede testet dem og fundet ud af at der ikke er noget at hente. 

God fornøjelse med Brads indlæg. Han er en fabelagtig kilde til de fleste svar, der melder sig henad vejen. Jeg har selv været på hans kurser da jeg boede i USA og han er super dygtig til at lære fra sig.

Kan jeg hjælpe mere?

Søren J Wink 

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Søren

 1000 tak for det link. Det er jo en nærmest uudtømmelig ressource af information om Adwords. Især fordi han hele tiden refererer til andre af hans artikler som hver uddbyder et emne. Jeg har allerede læst 10-15 artikler derinde og jeg kan se at der er meget mere at hente. Kanon link!

 Du siger at mine antagelser om Ad Rank er forkerte. Hvad er det præcis du mener jeg har misforstået? (Jeg betvivler ikke at der er noget jeg slet ikke har fanget) :D

Jeg har ikke fundet noget endnu som beskriver det med at QS er inddelt efter en skala fra 1-5, men det er måske heller ikke det du mener? 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Jace.

Velbekomme.  Jeg må indrømme jeg skal blive lidt bedre til at formulere mig på skrift..... Det var nu bare selve AdRank formularen som Brad sætter op, hvor der er en ekstra parentes, som ændrer lidt på "final score" jeg hentydede til. Og hvis det ikke var i Quality Score Demystified artiklen at han siger 1-5, så var det en af hans andre artikler, men under alle omstændigheder så kender du kilden og vi kan vel godt blive enige om at han nok har fat i den lange ende Wink

Med Learning Center og eWhisper på sidelinien, så er der forholdsvis sikkerhed for at du ikke går galt i skoven Big Smile

Vi tales ved.

Søren J Wink

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)